افزایش وام بانک‌ قرض‌الحسنه آنلاین ایران تا سقف ۴۰۰میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری اینترنشنال نیوز از قزوین؛ کاوه نائینی، مدیر شعب بانک آنلاین قرض الحسنه آنلاین ایران با اعلام این خبر گفت: پرداخت وام به مشتریان حقیقی این بانک تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

نائینی تصریح کرد: ارائه این تسهیلات به بودجه شعب و ابلاغیه بانک مرکزی بستگی دارد و این طرح بانک آنلاین ایران که به‌تازگی توسط بانک مرکزی به بانک‌های قرض‌الحسنه ابلاغ شده دارای ۶۰ ماه بازپرداخت و سقف ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: بانک قرض الحسنه آنلاین ایران سقف وام قرض الحسنه خود را از ۳۰۰ میلیون به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش داده که متقاضیان واجد شرایط تنها با پرداخت کارمزد چهار درصدی امکان دریافت آن را دارند.

این مدیر بیان کرد: مشتریان برای دریافت این تسهیلات باید حداقل ۳ ماه میانگین حساب داشته باشند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه آنلاین ایران در استان قزوین تصریح کرد: وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک آنلاین ایران به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده مورد نظر را داشته باشند و حداقل مدت سه ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها بگذرد.

وی گفت: افراد متقاضی این وام نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند و در صورت داشتن شرایط مذکور تسهیلات به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و پس از دریافت آن‌ها ظرف مدت ۳۶ ماه امکان بازپرداخت را دارند.

مدیر شعب بانک آنلاین قرض الحسنه آنلاین ایران افزود: همچنین تسهیلات به افراد حقوقی با اولویت کسب‌ و کارهای‌ خرد و دانش‌بنیان تا سقف ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

46