تهویه هوا برای بیماران تاج


Dyson ، یک شرکت فن آوری بریتانیایی که به جاروبرقی های قدرتمند ، خشک کن ها و فن ها معروف است ، به تازگی تهویه مطبوع به نام CoVent را طراحی کرده است که می تواند به بیماران coronavirus کمک کند.

تهویه هوا در Corona

این شرکت دستگاه را طی 10 روز بر اساس موتور دیجیتال شرکت طراحی کرده است. این شرکت همچنان به دنبال تأیید و تأیید در انگلستان برای دستگاهی است که به سرعت طراحی شده است ، اما در حال حاضر توسط دولت انگلیس برای 10،000 دستگاه سفارش داده شده است.

CoVent یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل است که در صورت نیاز می تواند به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد. بنیانگذار این شرکت ، جیمز دایسون ، ادعا می کند که این دستگاه می تواند به سرعت و در حجم زیاد تولید شود و بسیار کارآمد است. وی همچنین قول داد كه می توان از آن برای مصارف بالینی برای مقابله با COVID-19 استفاده كرد.

تهویه هوا در Corona

وی افزود: بخش اصلی همه این تلاشها تولید و بازاریابی است که پیش بینی می شود اوایل فروردین ماه معرفی شود.

تهویه دستگاهی است که تنفس کمکی را برای بیمارانی که قادر به تنفس نیستند فراهم می کند و برای درمان موارد شدید COVID-19 با علائم تنفسی بسیار مهم است. Dyson تنها شرکتی بزرگ نیست که در روزهای اخیر طراحی و تولید این دستگاه ها را بر عهده داشته است. سایر شرکت های بزرگ مانند تسلا ، فورد و جنرال موتورز گفتند که آنها به سمت تولید دستگاه های تاج گذاری در حال حرکت هستند.

theverge.com

2121


کلیه محتوای این سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط اینترنشنال نیوز هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.