خوردن این میوه استخوان‌ساز را فراموش نکنید!

میوه

آفتاب‌‌نیوز :

ویتامین A برای بینایی و عملکرد سیستم ایمنی ضروری است، در حالی که ویتامین C به تشکیل کلاژن کمک می‌کند، که جزء کلیدی استخوان و سایر بافت‌های همبند است.

فلفل دلمه‌ای همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی کاروتنوئید است. این ماده آنتی اکسیدان‌هایی دارد که به محافظت در برابر تحلیل استخوان کمک می‌کنند.

همچنین فیلوکینون که به عنوان ویتامین K۱ نیز شناخته می‌شود در فلفل دلمه‌ای یافت می‌شود. این ماده برای سلامت استخوان مهم است، زیرا نشان داده شده است که تراکم مواد معدنی استخوان را حفظ می‌کند.

این در محافظت از استخوان‌های ما مهم است، زیرا با افزایش سن استخوان‌های ما می‌توانند ضعیف‌تر شده و راحت‌تر بشکنند.

گنجاندن فلفل دلمه‌ای در رژیم غذایی ممکن است به بهبود سلامت استخوان کمک کند. می‌توانید فلفل دلمه‌ای را به صورت خام، پخته یا برشته میل کنید. سعی کنید برای افزایش طعم و مواد مغذی آن را به سالاد، سیب زمینی سرخ کرده یا غذا‌های پاستا اضافه کنید.