علائم بالینی متنوع در بیماران کرونایی مشاهده می‌شود

اخبار آفتاب

مطابق علم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشی ، دکتر علیرضا زالی گفت: “در 24 ساعت گذشته ، 261 بیمار به عنوان موارد جدید کرونا در بخش های جدید بستری شده اند ، که نسبت به روز قبل 1.5٪ افزایش یافته است.”

وی همچنین گفت: 73 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و 243 بیمار از مراکز درمانی تهران مرخص شده اند. در مقایسه با روزهای قبل تفاوت معنی داری وجود ندارد و پیش بینی می شود در تعطیلات تعداد مشتریان کاهش یابد.

فرمانده قرارگاه عروسی کلانشهر تهران گفت: “مهمترین چیز برای مشتریان مراقبت های بهداشتی انواع علائم بالینی و همچنین علائم مداوم سرفه ، تنگی نفس ، سرمازدگی و مشکلات تنفسی ، علائم جدید از جمله مشکلات گوارشی است.” میتوانی ببینی.

او اضافه کرد. “در پیری شما علائمی مانند بی حالی ، ضعف و خستگی ، نوسانات خلقی و کاهش تمرکز وجود دارد که به مرور زمان یکی از علائم تاج بوده است.”

زالی گفت: “همانطور که بارها گفته شد ، تاج بیماری یک هزار چهره است و می تواند علائم مختلفی را ایجاد کند.” در زمان ابتلا به این بیماری همه گیر ، هر بیماری که به ما می رسد سازگار با اپیدمی مشترک است باید مورد بررسی قرار گیرد.