پاریس به آمستردام در 90 دقیقه | آیا Hyperloop آینده گردشگری بین المللی است؟

چمدان – Hyperloop یک شیوه حمل و نقل توصیه شده است که شامل مسافرت در کپسول های شفاف مانند کپسول است که از طریق یک لوله استیل کم فشار با سرعتی بیش از 600 مایل در ساعت (حدود 965 کیلومتر در ساعت) طی می شود.

طرفداران Hyperloop ، که از قطارهای پر سرعت امروز پایدارتر و سریعتر به نظر می رسند ، اظهار داشتند Hyperloop آینده سفر بین المللی است.

در اوایل این ماه ، هاردت هایپرلوپ استارتاپ هلندی نتایج مطالعه را انجام داد.

هایپرلوپ

این گزارش نشان می دهد که شبکه بزرگ Hyperloop در اروپا به طور قابل توجهی زمان سفر بین شهرهای اروپا را کاهش می دهد ، مرزها را محو می کند و “مزایای اقتصادی قابل توجهی” را ارائه می دهد.

این مطالعه نشان می دهد که ارتباطات بهتر بین آمستردام و سایر مراکز اروپایی باعث بهبود سفر تجاری و “تقویت ارزش اقتصادی شهر” می شود.

در این گزارش آمده است: هایپرلوپ می تواند 200000 مسافر در ساعت را به هر جهت منتقل کند. مسافران می توانند در 90 دقیقه به پاریس برسند (کمتر از نیمی از زمان هم اکنون با قطار و تقریباً همزمان با یک پرواز مستقیم). این مطالعه نشان می دهد که آمستردام کمتر از یک ساعت به Hyperloop می خواهد …

سال گذشته ، مدیرعامل و بنیانگذار تیم هوور به CNN Travel گفت که این شبکه طراحی شده توسط هاردت هایپرلوپ در اروپا می تواند جایگزینی برای پروازهای کوتاه باشد.

هایپرلوپ

منبع: CNN