اقتصادی

آغاز ثبت‌نام سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

ثبت نام از متقاضیان سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو آغاز شد.

ما گزارش می دهیمسیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو، رویدادی است که آخرین دستاوردها و تحولات حوزه فناوری نانو در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد. جشنواره دوازدهم نسبت به سال های گذشته با تغییراتی از جمله برنامه ها و فضاهای نمایشگاهی جدید همراه بود. این رویکرد در این دوره نیز ادامه خواهد داشت و تا پاسخ مثبت به درخواست تمامی متقاضیان واجد شرایط برای حضور در نمایشگاه و امکان رزرو فضا، تلاش خواهیم کرد.

نوع شرکت کنندگان در جشنواره شرکت های فناوری نانو فعال در بخش هایی مانند سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و ایمنی، ساختمان، کشاورزی و بسته بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، تجارت؛ در کنار آزمایشگاه ها، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و موسسات ترویجی مانند انجمن های دانشگاهی و شرکت های آموزشی، شرکت های مشاوره – خدماتی و کارگزاران فناوری و خدمات بین المللی وجود خواهد داشت.

نشست های تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف و همچنین برگزاری گفت و گو در زمینه تجاری سازی در مرکز تالار خلیج فارس برای شرکت های فعال در حوزه نانو جهت ارائه و معرفی محصولات و فناوری با عنوان نانو جی پی از جمله برنامه های این نمایشگاه

به نقل از ستاد نانو، کابهه نانومک همچنین به طرح های سرمایه گذاری آماده در حوزه فناوری نانو خواهد پرداخت. شبکه تبادل فناوری از دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود. مؤسسات ترویج و توسعه فناوری نانو، نمایندگی های تجاری سازی و صادرات محصولات دانمارکی و صندوق های حمایتی از شرکت های فعال در حوزه دانمارک از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

سومین دوره نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ 9 تا 12 شهریور 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

پیام پایانی