آموزش انتقال تتر به صرافی توبیت

پس از ثبت نام در صرافی توبیت مجاز خواهید بود که از تمام امکانات آن استفاده کنید. چراکه احراز هویت در توبیت اجباری نیست. گام اول برای شروع معامله‌گری، انتقال تتر به صرافی Toobit است. تمام جفت ارزهای معاملاتی توبیت در معاملات اسپات و فیوچرز مبتنی بر تتر هستند. در ادامه می‌توانید نحوه انتقال تتر به صرافی توبیت را مشاهده کنید.

ارز دیجیتال | تتر

 

مراحل انتقال تتر به صرافی توبیت

در اینجا آموزش انتقال تتر به صرافی توبیت از طریق کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) را مرور می‌کنیم. ذکر این توضیح لازم است که انتقال تتر از طریق سایر کیف پول‌ها و صرافی‌ها هم تقریبا به همین شکل انجام می‌شود. در حساب کاربری توبیت، گزینه Assets را انتخاب کنید.

در صفحه جدید روی گزینه Deposit بزنید.

یک منو باز می‌شود که فهرست رمزارزهای تحت پوشش صرافی Toobit را در بر دارد. در کادر جستجو، نام ارز دیجیتال تتر (USDT) را وارد کنید.

سپس نوبت به انتخاب شبکه انتقال ارز دیجیتال تتر می‌رسد.

در ادامه وارد صفحه زیر می‌شوید. در این صفحه، آدرس کیف پول ارز دیجیتال انتخاب شده به‌صورت متنی و QR کد در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از این آدرس برای انتقال تتر از طریق کیف پول تراست ولت استفاده کنید.

در بخش Deposit Into می‌توانید محل انتقال وجه واریز شده در صرافی توبیت را بین حساب اسپات (Spot Account) و فیوچرز (Futures Account) انتخاب کنید.

وارد کیف پول تراست ولت شوید. در کادر جستجوی بالای صفحه اصلی، نام USDT را وارد کنید. سپس تتر در شبکه انتقال انتخاب شده در توبیت را برگزینید. در صفحه باز شده، گزینه Send را انتخاب کنید. سپس باید آدرس کیف پول توبیت و مقدار تتر برای انتقال را مشخص کنید. در ادامه کارمزد انتقال به‌نمایش در می‌آید و در صورت تایید، درخواست شما ثبت شده و در صف اجرا قرار می‌گیرد.

صرافی Toobit از کدام شبکه‌های انتقال تتر پشتیبانی می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید ارز دیجیتال تتر در بستر چندین شبکه بلاک‌چین عرضه می‌شود. در حال حاضر، صرافی توبیت از 4 شبکه ترون (TRC-20)، بایننس اسمارت چین (BEP-20)، اتریوم (ERC-20) و سولانا برای انتقال تتر پشتیبانی می‌کند. دقت داشته باشید که برای واریز تتر به توبیت کارمزدی دریافت نمی‌شود.

در عین حال، برداشت تتر از کیف پول مبدا از هر یک از شبکه‌های بلاک‌چین فوق با کارمزد همراه است. به‌عنوان مثال فرض کنید قصد انتقال تتر از تراست ولت به توبیت را دارید. میزان کارمزد برداشت تتر در هر یک از شبکه‌های فوق از طریق تراست ولت به‌شرح زیر است:

با توجه به قیمت هر یک از ارزهای دیجیتال فوق، کارمزد انتقال تتر در بستر شبکه سولانا کمتر از سایرین است.

 

حداقل مقدار مجاز انتقال تتر به صرافی توبیت چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای انتقال تتر به صرافی توبیت مد نظر قرار دهید، آن است که حداقل مقدار مجاز برابر با 5 USDT است. اگر کمتر از این مقدار، واریز انجام دهید، حساب کاربری شارژ نمی‌شود. برای حل این مشکل لازم است که به پشتیبانی صرافی توبیت پیام دهید. سپس باید UID حساب کاربری و هش تراکنش خود را در اختیار پشتیبانی بگذارید تا موجودی به حساب کاربری شما واریز گردد. البته این فرآیند ممکن است زمان‌بر باشد. به‌همین دلیل بهتر است هیچ‌گاه کمتر از 5 تتر به حساب خود واریز نکنید.

 

واریز تتر به صرافی توبیت چقدر طول می‌کشد؟

در بین چهار شبکه بلاک‌چین قابل استفاده برای انتقال تتر به توبیت، اتریوم امنیت بالاتری دارد ولی در عین حال هم کارمزد انتقال با آن زیاد است و هم در مقایسه با سایر شبکه‌ها، انتقال در مدت زمان طولانی‌تری صورت می‌گیرد. اگر قصد انتقال سریع تتر را دارید، بهتر است یکی از سه شبکه ترون، بایننس اسمارت چین یا سولانا را انتخاب کنید. سرعت انتقال این سه شبکه با کمی اختلاف نزدیک به یکدیگر است و معمولا حدود 10 دقیقه زمان می‌برد.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل