اجتماعی

آیت‌الله رئیسی مسیر ارائه خدمت به اقصی نقاط کشور را هموار کرد

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پیامی‌شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراهش را در پی سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش اینترنشنال نیوز، در متن پیام تسلیت یعقوب سلیمانی برای شهادت رئیس جمهور در سانحه هوایی آمده است:‌

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت رییس جمهور مخلص و مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رییسی را به محضر منجی عالم بشریت حضرت بقیه اله الاعظم(ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی و عموم ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک آن بزرگ‌مرد متقی الگوی خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر به ملت بودند بطوری‌که باهمت عالی خود در همین مدت کوتاه خدمت در قوه مجریه با پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و نصب العین قراردادن رهنمودهای امام و رهبری با اجرای فعالیت های زیربنایی موجی از امید، حرکت و نشاط در جامعه ایجاد کردند. ایشان با حضور بی‌تکلف در بین مردم در سفرهای مستمر به استان‌های مختلف و مناطق محروم با تشکیل واقعی دولت مردمی مسیر ارائه خدمت را به اقصی نقاط کشور هموار کردند.

ملت عزیز ایران اسلامی، قدردان مجاهدت ها و تلاش‌های شبانه روزی آن شهید خدمت بوده و خواهد بود و انشاله با کوشش و تلاش، جهاد علمی و مشارکت در تولید راه آن مجاهد نستوه را ادامه خواهد داد.

 همچنین یاد امام جمعه مردمی تبریز آیت اله شهید آل هاشم، شهید امیر عبدالهیان وزیر انقلابی و جهادی امورخارجه، شهید مالک رحمتی استاندار جوان و مردمی و همراهان دیگر را گرامی می‌دارم و در سالروز میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) علو درجات این خادمان مخلص اهل بیت و ملت شریف ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

در پایان از زحمات و تلاش‌های ایثارگرایانه تمام همکاران، امدادگران و نجاتگران هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و گروه‌های مردمی‌که در ۲۴ ساعت گذشته یکی از دشوارترین عملیات های جستجو و انتقال را با عنایت الهی و تلاش بی وقفه انجام دادند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.»

عصر روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه رئیس جمهور و تیم همراه در حال بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مرز مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان بودند که بالگرد حامل ایشان، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و … در محدوده کوهستانی ورزقان دچار حادثه شد. سرانجام پس ۱۵ ساعت جستجو، بالگرد مذکور کشف و مشخص شد که در جریان این سانحه تمامی سرنشینان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.