بین الملل

ابراز رضایت زائران ایرانی از خدمات‌دهی اتوبوسرانی در مکه

ابراز رضایت زائران ایرانی از خدمات‌دهی اتوبوسرانی در مکه

زائران ایرانی از خدمات‌دهی ۲۴ ساعته سرویس اتوبوسرانی درون‌شهری در شهر مکه که توسط سازمان حج و زیارت سازماندهی شده است، ابراز رضایت کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، زائران ایرانی بیت‌الله الحرام از این که سرویس اتوبوسرانی درون‌شهری در مکه به صورت شبانه‌روزی به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، ابراز رضایت کردند.

بنابه گفته احمد غبیشاوی، از کارکنان حمل و نقل درون شهری مکه، 11 خط اتوبوسرانی به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند که زائران را از 37 هتل به ایستگاه جمرات منتقل می‌کنند و زائران از این ایستگاه توسط اتوبوس‌هایی که از سوی کشور میزبان سازماندهی شده به مسجدالحرام و خانه خدا منتقل می‌شوند.

اتوبوس‌هایی که زائران ایرانی را از هتل‌ها به ایستگاه اتوبوسرانی جمرات منتقل می‌کنند، از سوی سازمان حج و زیارت سازماندهی شده اند و در سایر هتل‌هایی نیز که زائران ایرانی اسکان دارند، خطوط اتوبوس‌رسانی به صورت شبانه‌روزی به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کند.

علی اکبری، 47 ساله از همدان که برای نخستین بار است به زیات خانه خدا مشرف می‌شود از خدمات‌دهی شبانه‌روزی اتوبوس‌ها به زائران ابراز رضایت کرد و گفت: از زحمات مسئولان نهایت تشکر را داریم که این تسهیلات را برای زائران فراهم کرده‌اند.

حسین اکبری زاده، 57 ساله نیز از  دیگر زائرانی است که از خدمات‌دهی اتوبوس‌ها ابراز رضایت کرد و گفت: در زیارت خانه خدا برای سلامتی این عزیزان دعا می‌کنیم.

همچنین، به منظور شناسایی اتوبوس‌های ایرانی و کنترل بهتر رفت و آمد آن‌ها، روی شیشه های جلو و عقب هر اتوبوس برچسب شماره هرخط مزیّن به پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب شده است.

در این میان تعدادی از هموطنان نیز که به‌عنوان کارکنان حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند، با جلیقه‌های زردنگ به عنوان راهنما در ایستگاه‌ جمرات حضور دارند و زائران ایرانی را برای سوارشدن به اتوبوس هدایت می‌کنند.

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.