فرهنگ و هنر

اجرای موسیقی «بازی تاج و تخت» و «لئون حرفه‌ای» در تالار وحدت

ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی ۳۱ خردادماه با اجرای قطعاتی از فیلم‌های برگزیده و مطرح سینمای جهان به صحنه برج میلاد تهران خواهد رفت.

به گزارش اینترنشنال نیوز، ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی با اجرای ۱۷ قطعه از موسیقی‌ فیلم‌های برگزیده و مطرح سینمای جهان، ۳۱ خردادماه در برج میلاد تهران روی صحنه خواهد رفت.

در این اجرا سه قطعه ایرانی و ۱۴ قطعه از سینمای جهان انتخاب شده‌اند. 

در تنظیم قطعات برای کنسرت پیش رو، سازهای ایرانی مانند تار، عود، سنتور، قانون، دف و تمبک به ارکستراسیون اضافه شده و رنگ جدید و تنظیم متفاوتی از قطعات ایجاد کرده است. تنظیم و ارکستراسیون قطعات توسط محمدرضا آقایی و فیروز ویسانلو و امین سالمی صورت گرفته است.

در این اجرا ۳۸ نوازنده در ارکستر حضور دارند که بخش کلاسیک مشتمل بر ارکستر زهی و فلوت و پیانو، بخش پاپ شامل گیتار کلاسیک و اکوستیک، گیتار بیس،‌ هارمونیکا و ساکسفون،‌ درامز و کونکا و پرکاشن و گروه سازهای ایرانی شامل عود، تار،‌ سنتور، قانون،‌ تمبک و دف هستند.

تعدادی از قطعات اجرایی در این کنسرت شامل «سینما پارادیزو»،‌ «فتح بهشت»، «بازی تاج و تخت»،‌ «پدر خوانده»، «لئون حرفه‌ای»، «خوب، بد، زشت»، «ابوعلی سینا»،‌«کمال الملک» خواهد بود. 

کنسرت «نوای آفتاب» ۳۱ خردادماه در دو سانس در برج میلاد تهران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام 

انتشارات فرهنگ و هنر

از ترکیب کلماتی منتقی و فرهنگ غنی، جادوی زبانی را بر شما تمرین می‌کنم.