اختتامیه دومین سوگواره پایتخت موکب‌ها فردا برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اختتامیه

حجت الاسلام میلاد امینی موحد در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: از دومین سوگواره پایتخت موکب‌ها که در استان خوزستان برگزار شد، استقبال بسیار خوبی شده است و شاهد مشارکت بسیار مطلوبی از جانب هنرمندان و مردم در خلق آثار مربوط به حماسه اربعین حسینی بودیم.

وی با اشاره به اینکه برای دومین سوگواره پایتخت موکب‌ها تعداد سه هزار و ۱۷۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود، بیان کرد: از میان این تعداد اثر دریافت شده، یک‌هزار و ۷۹۲ اثر در بخش عکس حرفه‌ای، ۸۳۱ اثر در بخش عکس موبایل، ۲۰۲ اثر در بخش نماهنگ و کلیپ، ۱۷۹ اثر در بخش پوستر و ۱۶۷ اثر در بخش مستند کوتاه بوده است.

امینی موحد با اشاره به برنامه‌های جانبی سوگواره پایتخت موکب‌ها در خوزستان گفت: با هدف جریان‌سازی این سوگواره در استان، ۱۳ کارگاه در ۶ شهر خوزستان با حضور ۳۲۰ هنرجو و برای اولین‌بار در خوزستان تور عکاسی مذهبی در اربعین برگزار شد.

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص علت نامگذاری سوگواره یادشده به «پایتخت موکب‌ها» عنوان کرد: مواکبی که در خوزستان برپا می‌شود به نسبت مواکبی که در کل کشور برپا می‌شود، حدوداً پنج برابر است و به همین دلیل خوزستان به عنوان «پایتخت موکب‌ها» معرفی شده و ما نیز این جشنواره را به این عنوان، نامگذاری کرده‌ایم.

امینی موحد گفت: مراسم اختتامیه سوگواره پایتخت موکب‌ها فردا ساعت ساعت ۱۸ در سالن همایش‌های گیت بوستان واقع در شهرستان اهواز با حضور مدیران ملی و استانی برگزار می‌شود و از همه اهالی فرهنگ و هنر دعوت می‌کنیم تا در این برنامه حضور یابند چرا که این برنامه در اصل متعلق به همه مردم، هنرمندان و اهل رسانه است.

خروج از نسخه موبایل