اقتصادیکسب و کار جدید

ارائه کلیه خدمات ارزی در داخل و خارج از کانادا

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی امتداد دارد. کانادا با مساحت 9.98 میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت کل و چهارمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت است. مرز کانادا با ایالات متحده طولانی ترین مرز زمینی در جهان است.

هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان برای تحصیل و زندگی به کانادا مهاجرت می کنند به همین دلیل حجم ارز بین ایران و کانادا افزایش چشمگیری داشته است و به دلیل تحریم های بین المللی در ایران امکان ارسال حواله از طریق شبکه بانکی وجود ندارد. در کانادا فقط از طریق شبکه صرافی تورنتو کارتخوان می توانید پول انتقال دهید. گروه مالی صرافی تورنتو کارتخوان با سال ها فعالیت در زمینه پرداخت ارزی و ایجاد بستر امن و سریع آنلاین آماده ارائه کلیه خدمات انتقال وجه به کانادا به هموطنان عزیز می باشد.

به چه بانک ها و حساب هایی در کانادا می توان پول انتقال داد؟

در حال حاضر گروه صرافی تورنتو کارتخوان می تواند به هر بانکی در کانادا و به تمامی حساب های شخصی، شرکتی و دانشگاهی پول انتقال دهد که در ادامه به معرفی چند بانک کانادایی می پردازیم.ارسال حواله به بانک TD Canada Trust:

تی دی یکی از بانک های خوب و پرطرفدار کانادا می باشد که در سال 2000 تاسیس شده است و ایرانیان زیادی در این بانک حساب باز کرده اند. این بانک ارتباط خوبی با ایرانی ها دارد و نسبت به بانک های دیگر مانند رویال بانک حساسیت کمتری دارد.

قیمت دلار کانادا در مونترال | نحوه خرید دلار کانادا

ارسال حواله به بانک اسکوشیا:

Scotiabank یک شرکت خدمات بانکی و مالی کانادایی است که سومین بانک بزرگ کانادا بر اساس کل دارایی ها و ارزش بازار سرمایه با دارایی های 754 میلیارد دلاری است. Scotiabank در سال 1832 شروع به کار کرد و در حال حاضر بیش از 19 میلیون مشتری در 55 کشور با تمرکز بر آمریکای لاتین، اروپا و هند دارد. دفتر مرکزی این شرکت در هالیفاکس، نوا اسکوشیا است و سهام آن در بورس نیویورک و تورنتو معامله می شود. در سال 2012، Scotiabank در فهرست Forbes Global 2000 از بزرگترین شرکت های جهان در رتبه 92 قرار گرفت.
ارسال حواله به بانک مونترال بانک مونترال:

بانک مونترال (به فرانسوی: Banque de Montréal) (به انگلیسی: Bank of Montreal) یک شرکت خدمات بانکی و مالی کانادایی است که بیش از 7 میلیون مشتری با شبکه ای از 900 شعبه دارد و یکی از 5 بانک بزرگ است. کانادا معروفبانک مونترال در سال 1817 توسط جان ریچاردسون با مشارکت 8 تاجر کانادایی در خانه ای اجاره ای در مونترال تأسیس شد و در 3 نوامبر 1817 به عنوان اولین بانک در کانادا شروع به کار کرد و در حال حاضر قدیمی ترین بانک در کانادا است.

شعبه مرکزی این بانک در مونترال کبک و شعبه بین المللی آن در شیکاگو آمریکا واقع شده است. برخی از سهام بانک مونترال در بورس اوراق بهادار تورنتو و بورس نیویورک معامله می شود. در سال 2012، بانک مونترال در فهرست فوربس جهانی 2000 از بزرگترین شرکت های جهان در رتبه 150 قرار گرفت.
ارسال حواله به رویال بانک کانادا:

رویال بانک کانادا یک شرکت خدمات بانکی و مالی کانادایی است که بزرگترین موسسه مالی کانادا بر اساس ارزش بازار است. تعداد کارکنان این بانک بیش از 80 هزار نفر است که به بیش از 18 میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می دهند.

ارسال حواله به حساب شخصی در کانادا:

اگر قصد دارید به یک حساب شخصی در هر بانکی در کانادا حواله کنید، گروه مالی ستین اکسچنج این کار را ظرف یک تا سه روز کاری برای شما انجام خواهد داد.در حال حاضر انتقال حواله شخصی به دو صورت انجام می شود: روش اول منشاء داخلی است، یعنی پول از کانادا به صورت حواله بانکی، چک، سپرده نقدی، دومی به حساب مورد نظر واریز می شود. روش منشاء خارجی است، یعنی پول از خارج از کشور است از کانادا به این کشور هر دو روش را می توان به انتخاب مشتری انجام داد.

ارسال حواله ارز به حساب دانشگاه و مدرسه در کانادا:

اگر قصد انتقال حواله دانشجویی به کانادا را دارید، گروه مالی ستین صرافی با استفاده از دو روش با مبدا داخلی و خارجی بنا به انتخاب مشتری در اسرع وقت این کار را انجام می دهد. امکان درج شناسه مرجع حواله دانشجویی در قسمت توضیحات حواله وجود دارد و این کار به درخواست مشتری انجام می شود.

ارسال حواله ارز به حساب تجاری در کانادا:

اگر قصد انتقال تجاری به کانادا را دارید، گروه مالی ستین اکسچنج طی یک تا سه روز کاری این کار را برای شما انجام می دهد. انتقال پول شرکتی به دو صورت مبدا داخلی (در داخل کانادا) و مبدا خارجی (خارج از کانادا) انجام می شود.

برای ارسال حواله به کانادا چه اطلاعاتی لازم است؟

برای ارسال حواله، اطلاعاتی در مورد حساب مقصد مورد نیاز است که مهمترین آنها شماره حساب، شماره ترانزیت، کد سوئیفت می باشد.آیا امکان انتقال دلار آمریکا به کانادا وجود دارد؟ بله، اگر مشخصات حساب به دلار دارید، می توانید حواله را به دلار آمریکا ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که شما نمی توانید به یک شماره حساب کانادایی به ارز ایالات متحده انتقال دهید و شماره حساب باید متعلق به واحد پول کشور باشد.

چگونه می توان نرخ دلار کانادا را در صرافی ستین استعلام کرد؟

قیمت هر روز ساعت 12:00 در سایت به روز رسانی می شود و تا پایان ساعت 17:00 معتبر است.