بین الملل

اراذل و اوباش بار دیگر دردسر آفرینی کردند/ نزاع و درگیری در پاساژ گلستان +فیلم

اراذل و اوباش بار دیگر دردسر آفرینی کردند  نزاع و درگیری در پاساژ گلستان +فیلم

ویدئوی مربوط به درگیری اوباش در مرکز خرید گلستان در شهرک غرب تهران این روزها در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است و شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هرازگاهی ویدئویی از اراذل و اوباش منتشر می‌شود که با ایجاد درگیری‌های فردی یا دسته جمعی، باعث به وجود آمدن رعب و وحشت در زندگی روزمره شهروندان می‌شوند.

یکی از نمونه‌های اخیر این اتفاق به درگیری اوباش در مرکز خرید گلستان در شهرک غرب تهران مربوط می‌شود. یک فایل ویدئویی از این درگیری اخیراً در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می‌دهد گروهی از اوباش با در دست داشتن سلاح سرد مزاحم مردم و حاضران در پاساژ می‌شوند، با برخی درگیر می‌شوند و گروهی را وادار به فرار کردن می‌کنند. 

پیگیری خبرنگار آنا از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درخصوص این قبیل اتفاقات حاکی از آن است که شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع و درگیری در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفته و پلیس به زودی اراذلی که با حضور در این مرکز خرید رعب و وحشت ایجاد کرده بودند را دستگیر خواهد کرد.

در ادامه ویدئوی مربوط به این اتفاق را تماشا کنید.

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.