اقتصادی

از ناهار عروسی تا آرایشگاهِ ۳ صبح!

شیوع ویروس کرونا و محدودیت های آن نحوه عروسی ها را تغییر داده و به نظر می رسد مشکلات جدیدی را برای عروس ایجاد کرده است: دامادها.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، از مارس سال گذشته پذیرایی به عنوان مشاغل پر خطر بسته شد اما از هفته آخر ژانویه که مناطق به دلیل محدودیت های شدید زرد می شدند ، سالن ها در این مجالها مجاز هستند. مناطق. آنها دوباره باز شدند. در همین حال محدودیت تردد خودرو که تا ساعت 21 شب در همه مناطق مشاهده می شود ، برف و تصویر عروسی ها را نیز تغییر داده است. بنابراین عروسی ها یا از ساعت 11 صبح تا 3 بعدازظهر یا 3 تا 4 بعد از ظهر برگزار می شود. البته سالن هایی وجود دارد که وقت برای مشتری می گذارد ، آنها آماده برگزاری مراسم به طور معمول هستند. جالب اینجاست که برخی از سالن های بزرگ با ظرفیت بیش از 600 نفر پذیرای میهمانان کمتر از 100 نفر نیستند.

قیمت منوی عروسی در مناطق مختلف تهران

در این شرایط ، بررسی سالن های مناطق مختلف تهران برای تخمین قیمت منوی سالن ها نشان می دهد که میانگین منوی سالن های غربی تهران 70 تا 120 هزار درام در جنوب است. تهران در محدوده 60 تا 120 هزار درام برای هر نفر. محاسبه خواهد شد اما اوضاع در شمال تهران متفاوت است. بنابراین قیمت منوی سالن ها از 210 هزار درام برای یک نفر شروع می شود و به 570 هزار درام می رسد.

در همین حال ، آرایشگران باید با شرایط جدید سازگار شوند. با این حال ، همه آماده این کار نیستند. برخی از آرایشگران این موارد را ذکر می کنند که وقتی عروس مجبور است چهار یا شش ساعت در آرایشگاه بماند. بنابراین ، اگر مراسم عروسی از ساعت 11 شروع شود ، عروس و داماد باید قبل از ساعت 9 به استودیو برسند ، عروس بسته به اینکه از ساعت 9 تا 7 صبح باید به آرایشگاه برود. نوع آرایشگاه

البته آرایشگران نیز پیشنهادات متفاوتی برای چنین شرایطی دارند. به عنوان مثال ، یکی از آنها می گوید: “بعد از عروسی ، حتی اگر موضوع تور و گریم باشد ، می توانید به آرایشگاه بیایید. بعد از عروسی آرایشگاه به صورت رایگان بازسازی می شود. ” اما آرایشگر دیگری می گوید كه نمی تواند كار را زودتر از 10 به پایان برساند ، تا اینكه برای هر ساعت 500 هزار درام پرداخت شود. برخی می گویند که آنها می توانند بیشتر کار کنند ، نیازی به حضور در ساعت 9 صبح نیستند ، و برخی دیگر تابع مشتری هستند ، وقتی عروس بخواهد به آرایشگاه می آیند.

آرایشگاه عروس چه مقدار آب مصرف می کند؟

در جنوب ، شرق و غرب تهران ، قیمت بسته های عروسی ، از جمله شینیون ، آرایش ، پیرایش ناخن ، تمیز کردن ، اصلاح پوست و غیره ، یک یا دو میلیون 3 هزار درام است و در شمال تهران – دو پنج میلیون AMD: جالب اینجاست که برخی از آرایشگران محدوده قیمتی را اعلام می كنند كه حداقل شامل آرایشگاه و آرایش می شود و برای خدمات هزینه اضافی در نظر گرفته شده است.

اما جالب ترین نکته تفاوت چشمگیر قیمت آرایشگاه های شمال تهران با مناطق دیگر است.

انتهای پیام: