اقتصادی

از کاهش ریسک مدیریت نقدینگی تا تسهیل دسترسی به ابزارهای مالی و مدیریت سرمایه

به عنوان بخشی از رویداد آنلاین Startup Mondays ، که برای جذب سرمایه با هفت استارتاپ در صنعت fintech برگزار شد ، این استارتاپ ها ویژگی های محصول ، مدل کسب و کار و نیازهای سرمایه گذاری خود را به وبینار رویداد به سرمایه گذاران موجود معرفی کردند. ،

به گزارش اینترنشنال نیوزاولین تیم جمع آوری کمک مالی در جمع آوری کمک مالی Startit Finitech بود که محصولات بلاکچین خود را معرفی کرد. سرمایه مطالبه شده توسط این شرکت نوپا 30 میلیارد درام برای 30 درصد سهام بود. این محصول با تجزیه و تحلیل بهینه اطلاعات ، خطرات مدیریت نقدینگی را کاهش می دهد و در افزایش سود سرمایه نقش بسزایی دارد.

این دومین تیم جمع آوری کمک مالی Startit Finitech بود که محصولات خود را به صندوق سرمایه گذاری مشترک الگوریتمی در بازار جهانی ارائه داد. برای راه اندازی 70،000 دلار برای 20٪ سهام نیاز است. ویژگی منحصر به فرد این محصول سرمایه گذاری در کنترل مدیریت ریسک است.

تیم سوم متقاضی پایتخت استارتاپی بود که خدمات پرداخت محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد نیاز این استارت آپ 1.5 میلیارد درام برای 30 درصد سهام است. ویژگی منحصر به فرد این محصول درگاهی است که نیازهای کاربر را برآورده می کند ، پرداخت در محل ، کارت بانکی تیپول امکان پرداخت اعتبار.

چهارمین تیم جمع آوری کمک مالی در Fintech استارتاپی بود که محصولات خود را به سیستم تجزیه و تحلیل بازار سهام و بازارهای جهانی معرفی کرد. سرمایه مورد نیاز این استارت آپ 900 میلیون درام برای 15 درصد سهام است. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول ، نمایش کلیه سهام بر اساس آخرین قیمت معاملات ، نمایش نمودارهای الگوریتمی به مدت 3 و 6 ماه ، درصد انرژی خرید-فروش بر اساس ابزارهای فنی ، بررسی گزارش های سه ماهه هر سهم از طریق وب سایت کدال.

تیم پنجم یک پیشنهاد دهنده تازه کار بود که محصولات خود را به یک تعاونی خدمات رفاهی کارمندان آنلاین ارائه می داد. سرمایه مورد نیاز این شرکت نوپا 2.5 میلیارد درام برای 15-20 درصد سهام است. این محصول بستری برای ارائه خدمات رفاهی از جمله فروش کالا و خدمات اعتباری با استفاده از وام قانونی و استفاده از تقاضای بالقوه کارمندان است.

ششمین تیمی که در این رویداد سرمایه کسب می کند استارتاپی بود که محصولات خود را برای یک سفارش کلی و درخواست پرداخت ارائه می کرد. سرمایه مورد نیاز این شرکت نوپا 500 میلیون AMD برای 10٪ سهام است. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به سیستم پرداخت ، ثبت سفارش ، حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری ، مجموعه سیستماتیک اطلاعات مشتری ، منوی دیجیتال ، ویترین آنلاین و ثبت سفارش و سیستم پرداخت برای مشاغل اینستاگرام اشاره کرد.

طبق روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ، این هفتمین تیمی بود که برای رویداد FinTech Startup for Capital ، که محصول خود را ارائه می دهد ، درخواست می کند: دسترسی به ابزارهای مالی و مدیریت سرمایه. سرمایه مورد نیاز این استارت آپ 2.5 میلیارد درام است. این محصول بسته به سطح ریسک ، اهداف ، خط سرمایه گذاری ترکیبی از داراییهای سهام ، طلا و اوراق قرضه را به کاربر ارائه می دهد.

انتهای پیام:

دیدگاهتان را بنویسید