اقتصادی

استارت‌آپ‌ها با چالش‌های توسعه کسب و کار آشنا می شوند

برای معرفی چالش های توسعه فناوری به تیم های فناوری ، کریدور خدمات فناوری Nano HQ دوره آموزشی با عنوان “مدرسه تابستانی برای آینده” را ترتیب داد.

به گزارش اینترنشنال نیوزرویداد آموزشی “Summer School Back to the Future” برنامه ای است که توسط کریدور خدمات فناوری با همکاری یکی از شتاب دهنده ها ترتیب داده شده است ، در قالب یک سری سمینارهای آموزشی-عملی ، که طی آن سخنرانان و مدرسین باتجربه در مورد حداکثر راه حل ها تصمیم می گیرند . چالش های مکرر تجاری برای کودکان خردسال نحوه برخورد با آنها را توضیح دهید.

با شیوع کرونا ، بسیاری از مشاغل ، به ویژه شرکت های نوپا ، در شرایط دشواری قرار گرفته اند یا حتی شکست خورده اند ، در این صورت سمینارهای آنلاین 26 تا 26 ساعته چالش های تجاری بیشتری را به همراه دارند.

فقط در سال 1999 ، گروه خدمات خدمات فناوری خدمات مشاوره تجاری را به بیش از 4000 شرکت خلاق ، دانش بنیان و مبتکر ارائه داد. طبق مطالعات ، مهمترین وجه اشتراک بین آنها ناآگاهی و ناآشنایی با چالشهای تجارت در دنیای واقعی بود.

طبق گفته Nano HQ ، شرکت کنندگان در این مدرسه تابستانی یاد می گیرند که چگونه در هر مشاغل یا استارتاپی شروع ، رشد یا موفقیت کنند ، با ادبیات کسب و کار نوپا ، خودآگاهی ، تیم سازی ، مسائل بنیانگذاران ، حقوقی آشنا شوند مسائل ، و مدل کسب و کار خود را توسعه دهند. ، آشنا شوید و با مشتریان ارتباط برقرار کنید ، اولین فروش واقعی ، نحوه رشد و مقیاس یک کسب و کار نوپا و جذب سرمایه را انجام دهید.

انتهای پیام:

دیدگاهتان را بنویسید