علمی و پزشکی

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت گفت در شهر هندو کار بسیار جالبی انجام شد، مرکز جامع سلامت بسیار خوب تجهیز شد و با کمک خیرین شروع به کار کرد و تجهیزات توسط وزارت بهداشت انجام شد و کاملا مجهز و مجهز به خدمات بهداشتی و درمانی است. خدمات.

عین اللهی ادامه داد. با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده و گسترش این طرح جزو برنامه های وزارت بهداشت است، در مراکزی که امروز افتتاح شد، پزشکان خانواده سطح 1 در قالب فایل الکترونیکی انجام می شوند و این مراکز آن را به طور کامل انجام دهید

او اضافه کرد. مرکز شازند یکی از مراکزی است که در سال جاری افتتاح می شود و مرکز شبانه روزی دارای خدمات بهداشتی کامل خواهد بود.

عین الله فرمود: پس از پایان مراسم به اراک می رویم و از بیمارستان ولیعصر بازدید می کنیم، این بیمارستان یکی از بیمارستان های بسیار بزرگ اراک است که 400 تختخواب خواهد داشت و در سفر استانداری به استان مرکزی 400 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. و امیدواریم این مرکز یکی از کنترین کاکائی کیشر کیشور بهده باشد.

وزیر بهداشت تصریح کرد. از ابتدای دولت تا کنون 850 پروژه بزرگ بهداشتی افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال تعداد پروژه ها به 2 هزار پروژه می رسد و این در تاریخ کشور بی سابقه است. 79 مرکز درمانی با حدود 10 هزار و 800 تخت را راه اندازی کرده ایم و تا پایان امسال 7 هزار و 700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه می کنیم.

او بیان کرد. امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری را به مردم کشورمان ارائه دهیم.

افتتاح دو پروژه مرکز بهداشتی درمانی در شهر توره شازند

پایگاه اورژانس 115 در شهر مشهد توسط مرحوم احمدی بیغش و خانم زنگنه ساخته شد.

مساحت زمین این پایگاه یک هزار و 25 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع می باشد و همچنین پارکینگ اتوبوس و آمبولانس جنب پایه در زمین به مساحت 340 متر مربع می باشد. .

همچنین پد اورژانس هوایی شهری در مدت 3 ماه و زمینی به مساحت دو هزار و 150 متر مربع ساخته شد و به دلیل اینکه یکی از 12 پد هوایی استان مرکزی است حدود 200 میلیون تومان هزینه شد. .

وزیر بهداشت همچنین از مرکز مرکز بهداشت شهر و روستا بازدید کرد.

و در حاشیه افتتاح این پایگاه اورژانس گفت: شهر توره با توجه به موقعیت جغرافیایی و ترافیک بالا نیاز به ساخت این سایت داشت که توسط خیرین سلامت ساخته شده است و از خیرین این سایت تشکر می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان