امروز؛ آخرین مهلت افتتاح حساب وکالتی برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی

از دوم آبان ماه، دور تازه‌ای از فروش خودروهای وارداتی آغاز شده؛ نکته مهم اینجاست که پیش نیاز این ثبت‌نام، تعریف حساب وکالتی به نام خودروهای وارداتی و مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در این حساب، ۲۴ ساعت پیش از ثبت درخواست خودرویی است؛ برای این منظور تا ساعت ۱۲ امروز (شنبه پنج آبان ماه) برای متقاضیان در نظر گرفته شده تا یکی از حساب‌های خود را وکالتی و مبلغ مورد نظر را بلوکه کنند.

خودرو | خودروهای وارداتی | واردات

به گزارش اینترنشنال نیوز، کلیه افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) از روز ‌چهارشنبه (دوم آبان ماه) تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز دوشنبه (هفتم آبان ماه) می‌توانند برای ۲۱ مدل خودروی وارداتی عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اقدام کرده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

برای ثبت درخواست خودرویی، این امکان برای متقاضیان فراهم شد که از ۲۴ آنلاین ماه یکی از حساب‌های خود را صرفاً نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه، به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در آن، مسدود کنند.

مهلت تعریف حساب وکالتی تا ساعت ۱۲ ظهر امروز (شنبه ۵ آبان ماه) در نظر گرفته شده است؛ تا این لحظه نیز اطلاعیه‌ای از سوی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در این خصوص ارائه نشده است.

لیست محصولات عرضه شده در این دور از فروش خودروهای وارداتی به شرح زیر است:

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل