بین الملل

امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد

امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب شدید دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا گفت : سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراييل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به سرکوب شدید دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی افزود: ‏این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان تأکید کرد: ‏در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

امیرعبداللهیان همچنین گفت: ‏کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.