ایجاد ۱۷۴ هزار شغل از سوی کمیته امداد در کشور

اینترنشنال نیوز / مرکزی مدیرکل کمیسیون کمک کشور گفت: سال گذشته 450 هزار شغل در کشور ایجاد شده که سهم کمیسیون امداد 174000 نفر بوده است.

احمدخان نوذری شب گذشته ، سه شنبه 20 مرداد ماه در سمپوزیوم برگزار شده در مجتمع فرهنگی انجمن امداد آیت الله اراکی در استان مرکزی اعلام کرد. کمیته امداد تنها نهادی است که نام امام (ع) و خدمات اشتغال وی می درخشد. این تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط این موسسه است ، این موسسه یک خانواده نجیب است که طی 40 سال گذشته خدمات مختلفی را به جامعه هدف خود ارائه داده است.

او اضافه کرد. “در طول 25 سال گذشته ، کمیته امداد بیش از 1.5 میلیون تسهیلات فراهم کرده و بیش از 1 میلیون شغل ایجاد کرده است.”

مدیرکل مدیریت شغلی کمیته ملی کمک اظهار داشت. حدود 40 درصد از کل اشتغال کشور در سال 1998 توسط کمیته امداد ایجاد شده است و بیشتر فرصت های ارائه شده توسط این موسسه ، وام بلند مدت تساث الحسنا است.

خان اعلام كرد. در سال جاری به کمیته امداد 6.9 تریلیون دلار وام اعطا شده است که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش یافته است.

او ادامه داد. “ساختار اداری ، قوانین ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها برای ایجاد مشاغل دانش بنیان ، ارائه راهنمایی شغلی ، بر اساس توسعه شغل مشتری و ثبات و دریافت درآمد مناسب تغییر یافته است.”

خان افزود. الگوی اشتغال کمیته امداد تنها الگوی اسلامی-ایرانی است که مبتنی بر شرایط اقتصادی کشور ، اشتغال پویا و توسعه چرخه تولید است.

مدیرکل کمیسیون کمک های دولتی مارکاس همچنین گفت: “کار و تلاش در اسلام بسیار مهم است ، کار و فعالیت تقریباً در 400 آیه از قرآن کریم امر می شود.”

مجید مومینی اضافه کرد. “اساس کار کمیته امداد تقویت خانواده ها است ، و کمک هایی مانند اورژانس اجتماعی خدمات به موقع را به افرادی که قادر به کار و تلاش هستند ارائه می دهد.”

وی با اشاره به اینکه یک ارزیابی استعدادی برای 9000 خانواده در کمیسیون کمک های دولتی مارکی انجام شد ، گفت: ایجاد 5 هزار و 200 شغل با وام بیش از 125 میلیاردی یکی از برنامه های کمیسیون کمک های منطقه ای در سال جاری است که 1000 مورد آن مشاغل برای افراد است. متعلق به.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل