این مدل تلویزیون سونی ۱۲۲ میلیون تومان است!

این مدل تلویزیون سونی ۱۲۲ میلیون تومان است!

55 اینچ، سایز مناسب، پرفروش و محبوب در داخل کشور میباشد که در اکثر خانه ها و گاهی در مراکز تجاری دیده میشه. بعضی افراد هم برای اتاق خواب های بزرگ از این سایز استفاده میکنن. معمولا مردم سایز 55 اینچ رو بخاطر داشتن قیمت مناسب، نبست به قدرتش تهیه میکنن. اغلب اوقات هم در رزولوشن 4k  به تولید میرسن.

چرا مدل ها این همه اختلاف قیمت دارند؟؟ مگه همه 55 اینچ سونی نیستند؟؟

دلیلش این چند مورد میتونه باشه:

  1. نوع تکنولوژی صفحه نمایش ( qd-oled , oled , led )
  2. نوع پنل ( ads یا va البته اگه led باشه و یا oled )
  3. سال ساخت ( هر چه جدیدتر باشه قیمتشم بالاتره )
  4. رزولوشن تصویر ( 4k )
  5. سیستم عامل ( اندروید یا لینوکس )
  6. مونتاژ ( مالزی یا ویتنام )
  7. بکلایت ( fald یا ساده )
  8. سری ( پائین رده ، میانرده ، بالارده )
  9. و تمام

در زیر، لیست 5 عدد از بهترین تلویزیون های سونی رو قراد دایم و قطعا معلومه که بهترین ها گرونترین ها نیز هستن و ضرب المثل هر چقد پول بدید همونقدر هم آش می خورید اینجا هم صدق می کنه. بریم که معرفی کنیم :

ارزان ترین تلویزیون سونی 55 اینچ

در حال حاضر تلویزیون سونی با قیمت 33,000,000 تومان ارزانترین تلویزیون سونی 55 اینچ شرکت سونی در بین تلویزیون های موجود در بازار ایران می باشد.

یه سقف هزینه برای خرید تلویزیون 55 اینچ سونی در نظر بگیرید تا بر اساس آن بهترین ها رو به شما معرفی کنیم: را در چند رنج قیمتی برای انتخاب راحت شما عزیزان در اینجا قرار داده ایم که روزانه آپدیت میشود.

بهترین مدل تا 25 میلیون

بهترین مدل تا 30 میلیون

بهترین مدل تا 40 میلیون

بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی تا 40 میلیون مدل است که میاتگین امتیاز آن 7.4 از 10 و قیمت امروز آن 41,000,000 تومان است.روی مدل بزنید و وارد صفحه آن بشید تا تمامی مشخصات، عکس و ویدیو بررسی + نظرات مردم در مورد آن مدل رو ببینید.

بهترین مدل تا 50 میلیون

بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی تا 50 میلیون مدل است که میاتگین امتیاز آن 8.3 از 10 و قیمت امروز آن 52,000,000 تومان است.روی مدل بزنید و وارد صفحه آن بشید تا تمامی مشخصات، عکس و ویدیو بررسی + نظرات مردم در مورد آن مدل رو ببینید.

بهترین تا 60 میلیون

بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی تا 60 میلیون مدل است که میاتگین امتیاز آن 9 از 10 و قیمت امروز آن 63,000,000 تومان است.روی مدل بزنید و وارد صفحه آن بشید تا تمامی مشخصات، عکس و ویدیو بررسی + نظرات مردم در مورد آن مدل رو ببینید.

بهترین مدل تا 80 میلیون

بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی تا 80 میلیون مدل است که میاتگین امتیاز آن 9 از 10 و قیمت امروز آن 63,000,000 تومان است.روی مدل بزنید و وارد صفحه آن بشید تا تمامی مشخصات، عکس و ویدیو بررسی + نظرات مردم در مورد آن مدل رو ببینید.

بهترین مدل تا 100 میلیون

بهترین تلویزیون 55 اینچ سونی تا 100 میلیون مدل است که میاتگین امتیاز آن 9.1 از 10 و قیمت امروز آن 92,000,000 تومان است.روی مدل بزنید و وارد صفحه آن بشید تا تمامی مشخصات، عکس و ویدیو بررسی + نظرات مردم در مورد آن مدل رو ببینید.

بهترین مدل بالای 100 میلیون

2 هیچ نتیجه ای یافت نشد

پرفروش ترین تلویزیون سونی 55 اینچ

خب اگه دسته بندی بهترین تلویزیون ها رو در هر رنج قیمتی دیدید و مشتاق هستید بیشتر در این رابطه مطالعه کنید و به پول و زحمتتون هم احترام بگذارید، با ما همراه باشید تا دل و روده ی تلویزیون های سونی 55 اینچ رو در بیاریم. بهتون قول می دم بعد اینکه این مطلب رو کامل خوندید به راحتی می تونید به هر کسی که قصد خرید تلویزیون علی الخصوص سایز 55 اینچ سونی مشاوره بدید.

بریم که ببینم چه نوع تکنولوژی هایی رو داریم البته قبل اینکه توضیح بدم اجازه بدید بهترین مدل ها رو در هر دسته ی تکنولوژی صفحه نمایش با ذکر قیمت درج کنیم.

خب احتمالا از روی قیمت ها متوجه بشید که تلویزیون های oled در کل گرونتر از led ها هستن.

تلویزیون اولد 55 اینچ سونی (oled)

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ سونی (led)

تکنولوژی های تلویزیون سونی به همراه معایب و مزایای هرکدوم رو می توانید در صفحه مشاهده و مطالعه کنید.

پنل ips

امیدوارم تا اینجا چیزای خوبی یادگرفته باشید در این قسمت بحث سال ساخت تلویزیون ها ست که به شدت روی قیمت تاثیر می زاره هرچه جدیدتر باشه قیمتشم بالاتره و بالطبع مشخصات بروزتری هم داره اگه دنبال تلویزیون های بروز هستین پیشنهاد می کنم تلویزیون های 2023 انتخاب کنید و اگرم دنبال تلویزیون های ارزون تری هستین به نسبت تلویزیون های 2022 رو انتخاب کنید دیگه تا حد ممکن قیمتاشون اومده پائین.

تلویزیون سونی 55 اینچ 2023

همه چی در مورد تلویزیون های 2023 سونی: >>

تلویزیون 55 اینچ سونی 2022

بریم سراغ رزولوشن تصویر یا همان تعداد پیکسل های تشکیل دهنده ی صفحه نمایش تلویزیون برای مثال در تلویزیون های فورکی حدود 8 میلیون پیکسل و تلویزیون های 8k هم حدود 33 میلیون پیکسل رو شامل می شه تقریبا 4 برابر بیشتر اما اینم بدونید تعداد پیکسل های بیشتر در حال حاضر مزییت حساب نمی شه با توجه به محتوای حال حاضر

تلویزیون سونی 55 اینچ 8k

تمامی مدل های هشت کا سونی در لینک :

تلویزیون های سونی 55 اینچ 4k

تمامی مدل های فورکا سونی در لینک :

باید گفت تمامی مدل های سونی به جز 8kها همگی 4k هستند. الان فورکا جزو حداقل ترین رزولوشن ها به حساب میاد. اگه میخواهید در مورد رزولویشن تلویزیون های سونی بیشتر بدانید و مدل ها را بر اساس کیفیت تصویر سوا از هم ببینید وارد صفحه شید.

یکی دیگه از گزینه هایی دیگه که در ها اختلاف درست می کنه بحث سیستم عامله تا چند سال قبل بعضی از تلویزیون ها اصلا سیستم عامل نداشتن و اصطلاحا می گفتن هوشمند نیستن اما الان تقریبا تمام تلویزیون ها سیستم عامل دارن همین بحث سیستم عامل باعث می شه چند میلیونی به قیمت محصول اضافه کنه در حال حاضر سیستم عامل گوگل تی وی یا همون اندروید تی وی از گرونترین نوع سیستم عامل ها هستن که معمولا سونی برای مدل های میانرده به بالا از این سیستم عامل استفاده می کنه و برای مدل های پائین رده معمولا از سیستم عامل های ساده تر همچون لینوکس استفاده می کنه البته به ندرت.

البته خواندن صفحه هم خالی از لطف نیست.

مونتاژ هم یکی از موضوعات پربحث و تاثیرگذار در قیمت محصولات هستش نه تنها در تلویزیون بلکه در تمام اجناس این مسئله رو می بینیم حالا در تلویزیون های سونی هم معمولا سه کشور ژاپن مالزی و ویتنام مونتاژ تولید محصولات این شرکت رو انجام می دن.

تلویزیون سونی اصل ژاپن

معمولا مدل های بسیار گرون قیمت و آخرزمانی در ژاپن مونتاژ می شن مثلا سری z اما مابقی مدل ها در مالزی به مونتاژ می رسن یعنی 95 درصد تولیدات سونی در مالزی اتفاق می افته و چندتا مدل پائین رده و سری 7 سونی در ویتنام انجام می شه. در صفحه کاملا این مسئله رو بحث کرده ایم.

تلویزیون سونی 55 اینچ مالزی

همه مدل ها ی مالزی سونی را در صفحه می توانید ببینید.

تلویزیون 55 اینچ سونی سری 7

معمولا مشخصات بسیار ساده ای همچون پنل 60 هرتز ، کیفیت ساخت پائین ، کیفیت تصویر معمولی و …. دارند و نباید زیاد از این سری انتظار داشت سونی تا حد ممکن سعی کرده از ارزونترین حالات برای مونتاژ این تلویزیون ها استفاده کنه و در رنج قیمتی 33,000,000 تومان تا 33,000,000 تومان موجود می باشند و ارزون ترین تلویزیون های 55 اینچ سونی در این سری قرار می گیرند.

تلویزیون 55 اینچ سونی سری 8

معمولا این سری در بین کاربران خانگی و عادی محبوب ترین سری تلویزیون های سونی هستند جون معمولا اکثر استاندارد ها برای کاربران خانگی رعایت شده و از چیپ های قدرتمند سونی دیگه تو این سری استفاده شده و در رنج قیمتی 39,700,000 تومان تا 52,000,000 تومان موجود می باشند و محبوب ترین تلویزیون های 55 اینچ سونی در این سری قرار می گیرند.

تلویزیون 55 اینچ سونی سری 9

اینجا آخر خط و به نحوی میشه گفت ناموس شرکت سونیه چرا که از هیج چیزی برای کیفیت اعلا و بالای تلویزیون های خودش دریغ نکرده و از بالاترین کوالیتی و استاندارد ها در ساخت این تلویزیون ها استفاده کرده است.و در رنج قیمتی 56,500,000 تومان تا 63,000,000 تومان موجود می باشند و گران ترین و آخرین مدلها در تلویزیون های 55 اینچ سونی مربوط به این سری هستند.

گرانترین ترین تلویزیون سونی 55 اینچ

صد البته که بزرگترین دغدغه متقاضیان تلویزیون خدمات پس از فروش میباشد.

لذا اینترنشنال نیوز قصد دارد با معرفی ایران تعمیرات بزرگترین مرکز تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان و سراسر ایران به شما این اطمینان را بدهد که بدون هیچگونه دغدغه ای میتوانید خرید خود را نهایی کنید.

شماره تماس ایران تعمیرات:

09363404048

www.iranrepair.services

خروج از نسخه موبایل