این پول برای اولین خرید تضمینی گندم پرداخت شده است



مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پرداخت دو محموله گندم تحویل کشاورزان این استان خبر داد و گفت: اولین محموله کارگران گندم به وزن 135 تن به مراکز خرید تحویل داده شد گندم از استان بوشهر.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، سید محمد هاشمی با اشاره به تحویل اولین محموله گندم به انبار چغادک در استان بوشهر ، اظهار داشت: از روز گذشته و تاکنون ضمانت گندم خریداری شده است. 135 تن گندم از استان خریداری کرده اند. “

هاشمی گفت: امسال شش مرکز برای تحویل گندم به استان بوشهر نصب شده است. و این با نصب بنرها گزارش و اجرا شده است.

وی گفت: “کامیون های ویلچر قبل از ورود به بازار ضد عفونی می شوند. رانندگان باید ماسک و دستکش بپوشند و همه خریداران ما از امکانات این مرکز استفاده کنند.”

مدیرکل خدمات بازرگانی و دانه استان بوشهر همچنین از پرداخت نخستین پرداخت گندمکاران خبر داد و گفت: پرونده پرداخت دو محموله گندم برای پرداخت به بانک ارسال شده است.

هاشمی همچنین اطلاعات دیگری در مورد کالاهای اساسی اساسی در کشور ارائه داد: از آذرماه سال گذشته تاکنون 45000 تن برنج در بندر بوشهر در کمتر از چهار روز بارگیری و بارگیری نشده است. ارسال شده به مقصد پیش فرض.

انتهای پیام


این نوشته از سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت اینترنشنال نیوز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

خروج از نسخه موبایل