اقتصادی

بازه زمانی معین برای قیمت گذاری خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی تعیین شد

جلسات شورای تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید حداقل سه ماه قبل از آغاز سال برداشت برگزار شود.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس گزارش کمیته کشاورزی درباره پیش نویس فوری اصلاحیه بند 1 و 2 قانون ضمانت خرید محصولات اساسی کشاورزی و ماده 2 را تصویب کردند:

بر اساس اصلاحات انجام شده در ماده 2 این برنامه ، تبصره 2 قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی به شرح زیر اصلاح می شود:

جلسات هیئت مدیره حداقل سه ماه قبل از شروع سال برداشت برای تعیین قیمت تضمینی کالاهای ارائه شده توسط این قانون برگزار می شود و قیمت ها حداکثر تا پایان ماه ژوئیه به هیئت وزیران ارائه می شود. جلسات لازم در این زمینه سایر موارد ذکر شده در این نامه به درخواست وزیر جهاد الکترونیکی جهاد یا رئیس کمیته کشاورزی ، منابع طبیعی ، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود. تصمیمات هیئت با رای گیری با حداکثر آرا قابل اجرا است.

دولت موظف است ظرف 15 روز پس از ارسال هیئت مدیره از طریق رسانه ها ، قیمت های مصوب هیئت مدیره ، موضوع تبصره اول را در تاریخ 6 سپتامبر هر سال با سایر تصمیمات هیئت مدیره اعلام کند.

انتهای پیام: