باید با مشارکت بالا زمینه اقتدار هرچه بیشتر نظام را فراهم کنیم

اینترنشنال نیوز/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه باید با مشارکت بالا زمینه اقتدار هرچه بیشتر نظام را فراهم کنیم، گفت: افرادی که هشت سال کشور را تعطیل کردند و با جنگ ترکیبی دشمن همکاری داشتند باید به جای مطالبه‌گری، پاسخگوی مردم باشند.

حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی امروز یکم تیرماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد، که رد محل مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم و اقشار مختلف در مراسم تشییع میلیونی شهید خدمت دکتر رئیسی و همراهانش به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتباری میلیونی بخشید و ضرورت دارد در انتخابات هشتم تیرماه، با حضور پرشور و شعور این سرمایه و اقتدار را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز هم در سوگ شهادت رئیس جمهور فقید هستیم، بیان کرد: در تشییع پیکر مهطر شهدای خدمت مردم ایران حماسه خلق کردند و در انتخابات ریاست جمهوری نیز حضور حداکثری و معجزه‌آسای مردم فهمیم ایران اسلامی نیاز است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به وجود ظرفیت‌های نظامی و امنیتی کشور، خاطرنشان کرد: البته تاثیر و مشارکت میلیونی مردم بیش از همه امنیت و غرور آفرین است و ما همچنان ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

 حضور مردم در مشارکت مسائل انقلاب هیچ جایگزینی ندارد

شاهرخی با تاکید براینکه حضور مردم در مشارکت مسائل انقلاب هیچ جایگزینی ندارد و باید با مشارکت بالا زمینه اقتدار هرچه بیشتر نظام را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: افرادی که هشت سال کشور را تعطیل کردند و با جنگ ترکیبی دشمن همکاری داشتند باید بجای مطالبه‌گری، باید پاسخگو مردم باشند.

وی افزود: مدافعان حرم برای مقابله با داعش فرسنگ‌ها دور از وطن مبارزه کردند تا کشور را از آسیب مصون بدارند و امروز چه کسانی به دنبال امپراطوری هستند؟ رئیس دولت در انتخاب کابینه و توزیع امکانات اختیارات بسیار دارد و ضروری است فردی که انتخاب می‌شود علاوه بر تخصص، از تعهد لازم برخوردار باشد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به فرارسیدن عید غدیر و برگزاری باشکوه این جشن اشاره کرد و افزود: پیام غدیر جهت و مسیر حرکت برای امت اسلامی و تمامی نسل‌ها مشخص و حاکمیت احکام الهی است و این روزی مبارک برای ما شیعیان است.

شاهرخی در ادامه با گرامیداشت حادثه هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، بیان کرد: شهید سید نورالدین رحیمی و شیخ محمد صادقی از لرستان در این حادثه به همراه شهدای هفتم تیر به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: بنا به منش دکتر بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی، قضات و کارکنان دادگستری لرستان همواره باید در خدمت رسانی به مردم  نهایت تلاش خود را داشته و اجرای عدالت را سر لوحه خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: شهید بهشتی و یارانش دارای صفات بارز و همواره در مبارزه با منافقین در خط مقدم بودند و در اجرای عدالت باکسی تعارف نداشتند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل