اقتصادی

با تغییرات ساختاری جدید، رئیس شورای عالی مناطق آزاد از سوی وزیر اقتصاد منصوب می‌شود

سخنگوی دولت گفت: به دلیل تغییرات ساختاری که در قانون و قانون بودجه امسال در نظر گرفته شده است، رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی منصوب می شود.

علی بهادری جهرمی، رئیس و دبیر دولت گفت: با توجه به تغییراتی که در قانون احکام دائمی و در بودجه سال جاری توسط شورای اسلامی ایجاد شد، ساختار دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد مورد تاکید قرار گرفت و به نوعی تکمیل شد.

شجاعانه گفت: با این تغییرات، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی از بدنه اداری جمهوری جدا و به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل شد.

رياس شوري تعريف‌رساني دولت را توضيح داد. با توجه به تغییرات ایجاد شده در بند بودجه لایحه بودجه 1401، بر اساس بند (ز) تبصره 18 مقرر شد کلیه امور اجرایی، مدیریتی، ساختاری و تشکیلاتی مرتبط با دبیرخانه شورای عالی آزاد تجاری، صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی در سراسر کشور توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام می شود.

وزیر امور خارجه دولت. بر این اساس لازم بود وزیر محترم اقتصاد و دارایی، رئیس شورای عالی مناطق آزاد منصوب شوند.

شجاعانه گفت: تغییرات مدیریتی در دبیرخانه این شورا با توجه به تغییر ساختاری صورت گرفت و آقای نصرالله ابراهیمی از سوی وزیر اقتصاد به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.

دبير فيليدة دولت تعليم تدرين از تصدير و توله‌هاي سعيد محمد در دوره ليسي خود گفت. همانطور که قبلا از خدمات آقای سعید محمد در دولت استفاده خواهد شد.

پیام پایانی