علمی و پزشکی

بررسی نحوه تخصیص یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا

رئیس کمیته بهداشت مجلس از بررسی نهایی تخصیص بودجه 99 میلیارد یورویی برای رسیدگی و مدیریت عواقب شیوع ویروس کرونا در جلسه امروز این کمیته خبر داد.

اه اهرا شیخ در مصاحبه ای با اینترنشنال نیوز ، جلسه عصر امروز کمیته بهداشت را تشریح کرد. از صندوق توسعه ملی برای از بین بردن اثرات شیوع ویروس کرونا.

او اضافه کرد. “در این جلسه ، مقامات مربوطه گزارشی را ارائه دادند مبنی بر اینکه گاهی اوقات اعداد و ارقام با یکدیگر متفاوت هستند ، بنابراین تصمیم بر این شد که کتباً کدام قسمت از وام به دانشگاه های علوم پزشکی مناطق بر اساس چه چیزی اعلام شود.” آیا استاندارد است؟ س Theال نمایندگان این بود که معیارهای توزیع چیست و بر اساس چه مبالغی پرداخت می شود.

شیخ تأکید کرد. کمیته بهداشت تأکید می کند که اولویت تأمین اعتبار به کادر پزشکی و حفظ سلامت پرسنل مراقبت های بهداشتی است. ما بررسی کردیم که چه بخشی از این وام به وزارت بهداشت تعلق می گیرد زیرا به عنوان مثال گزارشی مبنی بر ارائه بخشی از تأمین اجتماعی برای پرداخت هزینه بیمه بیکاری وجود دارد. با توجه به این ابهامات ، تصمیم بر این شد که آمار را به صورت کتبی ، براساس شاخصی که تخصیص ها بر اساس آن انجام شده و مقدار آن ، توضیح دهد.

انتهای پیام: