برنامه ترانزیت تهران لغو / بازگشایی شده به معنای اجبار نیست

[ad_1]

بازگشایی

وزیر بهداشت از لغو طرح ترافیک در تهران خبر داد.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، دکتر سعید نامکی گفت: “یک طرح ترافیک در تهران و کلانشهرها وجود دارد.” در آخرین جلسه ای که در وزارت کشور برگزار شد ، طرح ترافیک تهران پس گرفته شد زیرا در شرایطی که وسایل حمل و نقل عمومی ما برای رعایت فاصله های اجتماعی کافی نیست ، ماشین شخصی ما یکی از موارد راههای ایمن تر برای استفاده و مسافرت و اینکه مردم را ترغیب کنیم تا کمتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا احراز هویت هوشمند شود و خصوصاً به سمت وسایل نقلیه شخصی حرکت کند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل پیشنهاد ما لغو طرح ترافیک در تهران بود که آن نیز توسط کمیته تصویب شد. گفتنی است ، تصمیمات ستاد ملی مبارزه با عرفان ضروری است. ما در نظر نگرفته ایم که طرح ترافیک باید امروز ، فردا یا روزهای آینده عملی شود و در صورت لزوم ، خودمان آن را اعلام خواهیم کرد. بنابراین ما چیزی بنام طرح ترافیک نداریم و مردم می توانند با وسایل نقلیه شخصی حرکت کنند. سپس ارزیابی می کنیم و اگر انسداد شدید و مشکلات زیادی را شاهد باشیم ، مطمئناً تجدید نظر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در همان زمان امروز ما در خدمت رئیس جمهور و تعدادی از وزرا بودیم. اصرار آقای رئیس جمهور این است که سلامتی مردم ما اولویت اول در کشور است و بازگشایی کلاس ها به معنای مجبور کردن برای بازگشایی مشاغل نیست. اگر دولت یا مسئولان استانی این موضوع را با همکاری و هماهنگی شورای صنفی استان یا شهر تشخیص دهند که بازگشایی آن باعث ایجاد مشکلات خاصی برای مردم خواهد شد ، می توانند تصمیمات خود را اتخاذ کرده و آن را با رضایت متقابل موکول کنند.

وی گفت: “بنابراین بازگشایی کلاس ها به معنای اجازه است نه اجبار.” بنابراین ، استانها باید همانطور که باید پیش روند. اگر فرمانداران یا روسای دانشگاه یا شوراهای صنفی نیاز به سؤالی از وزارت بهداشت داشته باشند و آنها باید با ما مکاتبه کنند ، ما قطعاً اقدام خواهیم کرد و اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
تمامی نوشته های سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، لذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده سایت های منبع بوده و اینترنشنال نیوز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

خروج از نسخه موبایل