اقتصادی

بنیاد مسکن : وام مسکن روستایی، شنبه در گیشه بانک‌ها است

بر اساس نامه رئیس جمهوری به رئیس سازمان برنامه و بودجه، این سازمان با افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی از 100 به 200 میلیون تومان موافقت کرد.

به روگر اینترنشنال نیوز، پس از: تیر و کمان زیاد و با وجود بار سنگین مالی، پرداخت یارانه نقدی به دولت، طبق دستور رئیس جمهور، پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی از روز شنبه آغاز می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراحمی رئیسی ـ ریسجمهوری تین‌نامه‌ای‌در کار بند کتاب به ریس به رایس و بدوده با در کار بند کتبا به ریس و رایس و بدوده. سازمان بودجه نیز با وجود برنامه دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار بر بودجه و تورم، با افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی بر اساس دستور رئیس جمهور موافقت کرد.

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از روز شنبه 17 اسفندماه با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به کلیه بانک های عامل، سقف نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی از 100 به 200 میلیون تومان افزایش می یابد. و فرآیند دریافت وام جدید در سراسر کشور برای متقاضیان آغاز خواهد شد

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نمایندگی از جامعه روستایی کشور از رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تسهیل در طرح های توسعه روستایی تشکر کرد.

نیکزاد پیش از این گفته بود که بانک مرکزی فقط ضمانت نامه را دریافت کرده اما مابه التفاوت سود ۱۳ درصدی بوده است. او آماده پرداخت هزینه مسکن روستایی است. شنیده می شود به زودی ضمانت نامه از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر می شود.

پیام پایانی