عمومیکسب و کار جدید

بهترین برند دستگاه کاور کفش مکانیکی

دستگاه کاور کفش مکانیکی

دستگاه کاور کفش مکانیکی دستگاهی است که بدون نیاز به برق و باطری کار می کند و با توجه به ابعاد و وزن کمی که دارد قابل حمل و جابجایی در تمامی مکان های دلخواه کار بران می باشد همچنین این دستگاه یکی از ارزان ترین دستگاه های کاور کفش به صورت جعبه ای می باشد کاور کفش های این دستگاه را به صورت دستی یا به اصلاح (Tشکل )می باشد.

روش کار این دستگاه به این گونه است که کاور های مخصوص دستگاه را درون دستگاه قرار دادده و ضامن دستگاه را تا انتها فشار می دهیم تا قلاب های T شکل درون محفظه مخصوص قرار بگیرد تا هنگام استفاده 2 یا 3 تا کاور بر روی کفش کشیده نشود پس از جای گزاری کاور ها در دستگاه کافیست کفش خود را درون دستگاه فشار داده تا کاور بر روی کفش کشیده شود عمل کاور کردن کفش توسط این دستگاه 2 الی 3 ثانیه می باشد

دستگاه کاور کفش به چند دسته تقسیم می شود

کاور کفش یکی از محصولات مصرفی بهداشتی محسوب می شود که در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کاور کفش را از گذشته شاهد بوده ایم اما استفاده از آن بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستان ها قابل مشاهده بود. اما امروزه از این محصول برای رعایت هرچه بهتر بهداشت در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد مانند شرکت ها و ساختمان های اداری ، باشگاه ها و دیگر مراکز پر رفت و آمد مانند کلینیک ها و بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول با پوشاندن کفش از انتقال گرد و غبار و کثیفی کف کفش به محیط مورد نظر شما پیشگیری می کند .و مانع از انتقال آلودگی از کفش به محیط می شود.که این امر این نیز یک مزیت دارد که به این شکل از شیوع ویروس ها و بیماری ها تا حد زیادی با استفاده از این کاور کفش ها جلوگیری خواهد شد

ارزان ترین دستگاه کاور کفش مکانیکی

دستگاه کاور کفش مکانیکی یکی از پرفروش ترین و ارزان ترین دستگاه های موجود در بازار می باشداین دستگاه به دلیل داشتن ابعاد کوچک و و زن سبک که دارد قابل حمل و جابجایی در تمامی مکان های دلخواه می باشد و همچنین روش استفاده و کار کرد این دستگاه بسیار آسان می باشدجنس بدنه دستگاه کاور کفش مکانیکی پلاستیک کائوچو میباشد که علاوه بر سبکی بسیار مقاوم در برار ضربات احتمالی  نیز میباشد.

ویژگی اصلی کاور کفش مکانیکی

این دستگاه به دلیل  استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب دارای بدنه سبک و مقاوم در برابر ضربات احتمالی می باشد

همچنین این محصول به دلیل داشتن ابعاد مناسب و وزن کم قابلیت حمل و جابجایی در محیط های مختلف را نیز دارد

دستگاه کاور کفش مکانیکی به دلیل داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه مورد توجه بسیاری از عموم قرار گرفته است

دستگاه کاور کفش مکانکی meca  و نحوه قرار گیری کاور ها بسیار آسان می باشد

نحوه استفاده دستگاه کاور کفش مکانیکی :

نحوه استفاده از دستگاه کاور کفش کفش مکانیکی بسیار آسان می باشد و فقط کافیست رول های مخصوص  را در محفظه مخصوص دستگاه قرار داده و پای خود را بدون خروج از دستگاه درون دستگاه فشار داده تا 1 عدد کاور نایلونی بر روی کفش کشیده می شود

دستگاه کاور کفش حرارتی مدل 1000 با قابلیت تولید کاور کفش، کاملا ایمن، کیفیت ساخت بالا، طراحی ظاهری زیبا، قابل استفاده در هر مکانی، این دستگاه قادر به تولید کاور کفش است که از رول PVC مخصوص برای تولید کاور استفاده میکند که با استفاده از حرارت دادن میتواند از آن کاور کفش ایجاد کند. با قرار گرفتن ورقه پی وی سی بر روی قسمت مشخص شده و فشار پا دستگاه با استفاده از باد گرم اقدام به چسباند رول به کفش مینماید.

دستگاه کاور مکانیکی با رنگ طلایی با قرارگیری 50 عدد کاور T شکل ، با ابعاد کوچک و سبک مناسب قرار گیری در ورودی مکان‌هایی که به آلودگی حساس هستند. این مدل بدون نیاز به برق و باطری میباشد و به راحتی قابلیت جابجایی دارد. این دستگاه بدون کاور عرضه میشود و حتما با کاور T شکل استفاده شود.

این دستگاه از جنس پلی پروپیلن، این امکان را به شما میدهد تا در بیمارستان، آزمایشگاه، کارخانه و سوله های مرغداری، گاوداری، گلخانه، موزه، سالن‎های آرایشی، مطب پزشک و دندانپزشک و مهد کودک ها بتوانید با رعایت بهداشت و آرامش خاطر قدم بردارید. این دستگاه برای انواع اندازه‎های کفش و یا حتی کفش‎های پاشنه دار عملکرد بالایی دارد. در صورت نیاز مشتری این دستگاه برای پای بدون کفش نیز بکار برده میشود. در هر بار شارژ دستگاه می توان تعداد 30 تا 50 کاور کفش را در آن قرار داد.

دستگاه کاور کفش مکانیکی 1600 دارای بدنه از جنس کائوچو و مناسب جهت استفاده های محدود می باشد.قیمت بسیار مناسب برای اشخاصی که استفاده کمی از کاور کفش میکنند، بدون نیاز به برق و باطری ، ابعاد کوچک، سبک و قابل حمل.قرار گیری کاور به صورت دستی تا 50 عدد کاور میباشد.

دستگاه کاور کفش کد 7500 دارای کارکرد بسیار ساده ای میباشد و بدون نیاز به برق و باتری است. جنس بدنه ی آن نیز از پلی پروپیلن است و در رنگبندی های طلایی و نقره ای قابل عرضه میباشد. این دستگاه با ابعاد 42×24 و ارتفاع 15 سانتیمتر و وزن 2 کیلوگرم ، به راحتی میتوان آن را جابجا نموده و انبارش آن ساده است. این دستگاه کاملا مکانیکی بوده و با فشار فنر عمل کاور کردن کفش را به سرعت انجام میدهد و به دلیل مکانیزم ساده و نداشتن موتور ، قیمت مناسب و همچنین خرابی کمتری را دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ایست که حرارتباعث جمع شدن نایلون شده و قسمت زیر کفش کاور میشود. ضخامت فیلم پی وی سی 0.28 میکرون میباشد که با این ضخامت نصف دیگر کاور ها قیمت دارد. هر رول دستگاههای کاور کفش حرارتی تا 1000 عدد کاور تولید مینمایند که 500 جفت کاور را جوابگو میباشند در حالیکه دستگاههای دیگر 50 الی 100 جفت کفش را پاسخگو میباشند.دارای یک رول حرارتی رایگان.

دستگاو کاور کفش چسبی آذین صنعت مدل 8500 با کارکرد ساده و به صورت چسب به راحتی به کفش می چسبد و به آسانی نیز جدا می شود. دسته ی طراحی شده در بالای محصول جهت سهولت استفاده می شود و جدا کردن چسب از رول کاور را آسان می سازد. این محصول به همراه یک عدد رول چسبی 8500 به شما تحویل داده میشود.

دستگاه تولید کاور کفش حرارتی دسته دار 1100 با قابلیت تولید کاور کفش، کاملا ایمن، کیفیت ساخت بالا، طراحی ظاهری زیبا، قابل استفاده در هر مکانی، قیمت مصرف شده کمتر نایلون کاور کفش نسبت به مدل های اتوماتیک.این دستگاه قادر به تولید کاور کفش میباشد.از یک نایلون مخصوص برای تولید کاور کفش استفاده میکند که با استفاده از حرارت و کات کردن میتواند از آن نایلون 500 جفت کاور کفش ایجاد کند.

مخزن کاور کفش 800 مناسب جهت قراردادن نایلون کاور برای جلوگیری به هم ریختگی و همچنین استفاده آسانتر و قرار دادن کاور کفش به صورت دستی (عمومی) و قابل نصب به دیوار.بدنه سبک و مقاوم.نمایش تعداد کاور باقی مانده در داخل مخزن از طریق شیارهای موجود بر روی بدنه میباشد.برای نگهداری کاور کفش دستی مشکل قرار دادن در محلی مناسب است که از به هم ریخته شدن نیز جلوگیری کند.