علمی و پزشکیکسب و کار جدید

بهترین دستگاه لیزر الکس دایود در سال 2022

بهترین دستگاه لیزر الکس دایود در سال 2022

در این پست قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه لیزر الکس دایود (Alex Diode Laser) در سال 2022 بپردازیم. طیف گسترده ای از لیزر الکس دایود nd: لیزر یاگ، لیزر co2 در دسترس شما هستند. همچنین می توانید از بین تجهیزات لیزر الکس دایود برای جوانسازی پوست، رفع موهای زائد استفاده نمایید.

دستگاه لیزر الکس دایود 2022

لیزر الکس دایود 2022 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار است. علاوه بر درمان موهای زائد، برای درمان زائده های عروقی و رنگدانه شده، افزایش سرعت تولید کلاژن و جوانسازی پوست نیز استفاده می شود اما بیشترین استفاده از این دستگاه برای رفع موهای زائد بدن است.

لیزر الکس دایود مجهز به دو طول موج

دستگاه الکس دایود با داشتن دو طول موج دیود 808 نانومتر و الکساندریت 755 نانومتر برای انواع پوست های روشن و سبزه مناسب است. با انرژی و قدرت نفوذ بالا، طول موج طولانی دیود مستقیماً توسط رنگدانه های سطحی به پوست نفوذ می کند. بنابراین، این بهترین گزینه برای درمان پوست های برنزه و سبزه است.

دستگاه لیزر الکس دایود یک انتخاب مقرون به صرفه

دستگاه لیزر الکس دایود به دلیل داشتن دو طول موج، موهای زائد را برای انواع پوست به راحتی از بین می برد. دستگاه لیزر الکس دایود به دلیل سرعت بالا و درد کم یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که قصد لیزر موهای زائد را دارند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر الکس دایود را دارید میتوانید از سایت alibaba.com یا آرنا گستر اقدام به خرید کنید.

خرید دستگاه لیزر الکس دایود

ویژگی های دستگاه لیزر الکس دایود 2022

لیزر الکس دایود به گونه ای طراحی شده است که انرژی زیادی را به طور متناوب و یکنواخت به لایه های پوست تابش می کند. نور منعکس شده توسط هندپیس به انرژی حرارتی تبدیل می شود و توسط ملانین و فولیکول های مو جذب می شود. در طول درمان، اشعه فقط بر روی پوست و مو تاثیر می گذارد. همانطور که گفته شد، طول موج لیزر الکس دایود 755 و 808 نانومتر برای درمان موهای تیره و پوست روشن نیز مناسب است.

سیستم خنک کننده TEC قوی

مکانیسم اصلی دستگاه های لیزر، تولید گرما در لایه های پوست و تأثیر بر فولیکول ها است. استفاده نادرست از لیزر باعث سوختگی های متعدد در بدن و پوست صورت می شود. سیستم خنک کننده قدرتمند TEC الکس دیود احتمال سوختگی در طول درمان را به شدت کاهش می دهد.

دستگاه لیزر الکس دایود مناسب پوست ایرانی

در مقایسه با دستگاه های لیزری با تنها یک طول موج، داشتن طول موج های مختلف یک مزیت ویژه است. دستگاه لیزر الکس دایود با دو طول موج برای انواع پوست یک تا چهار مناسب است و همچنین بهترین گزینه برای کلینیک های زیبایی ایران است.

اثربخشی دستگاه لیزر تنها به فناوری مورد استفاده بستگی ندارد. عوامل بسیاری نتایج حذف موهای زائد را بهبود می بخشد، از جمله محدودیت های لیزر شات، فاصله شات ها، سیستم خنک کننده، اپراتور و بسیاری از عوامل دیگر. شرکت بین المللی طاهر تاج مادر با شناخت و بررسی تمامی عوامل موثر در رفع موهای زائد اقدام به طراحی و ساخت دستگاه لیزر الکس دایود نموده است.