علمی و پزشکی

بهترین سایت های خبری پزشکی در ایران کدام اند ؟

بهترین سایت های خبری پزشکی در ایران کدام اند ؟

بهترین سایت های خبری ایرانی در زمینه پزشکی عبارتند از:

1. سلامت نیوز: این سایت به عنوان یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایت های خبری پزشکی در ایران شناخته می‌شود. این سایت در بخش های مختلفی از جمله بیماری ها، تغذیه، سلامت جنسی، روانشناسی و زندگی سالم خبرهای مفید و جدید را منتشر می‌کند.

2. دکتر نیوز: این وبسایت هم اکنون جز محبوب ترین سرویس های خبری در حوزه اخبار پزشکی در ایران می‌باشد. دکتر نیوز هم اکنون ماهانه با بیش از صد ها هزار بازدید کننده به عنوان منبع اخبار در دسته بندی های بیماری و درمان، دارو و مکمل، رژیم غذایی، طب سنتی، کرونا، روانشناسی کودکان و نوزادان فعالیت دارد.

3. سایت خبری تسنیم: این سایت به عنوان یکی از پربازدیدترین سایت های خبری در ایران شناخته می‌شود و در بخش های مختلفی از جمله پزشکی، بهداشت، سلامت و زندگی سالم خبرهای جدید و مفید را منتشر می‌کند.

4. سلامت 24: این سایت به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خبری پزشکی در ایران شناخته می‌شود و در بخش های مختلفی از جمله بیماری ها، تغذیه، سلامت جنسی، روانشناسی و زندگی سالم خبرهای مفید و جدید را منتشر می‌کند.

5. سایت خبرفوری: این سایت به عنوان یکی از پربازدیدترین سایت های خبری در ایران شناخته می‌شود و در بخش های مختلفی از جمله پزشکی، بهداشت، سلامت و زندگی سالم خبرهای جدید و مفید را منتشر می‌کند.

6. سایت اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی: این سایت به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خبری پزشکی در ایران شناخته می‌شود و در بخش های مختلفی از جمله قوانین و مقررات، آموزش و پژوهش، خدمات بهداشتی و درمانی و آگهی های استخدامی خبرهای مفید و جدید را منتشر می‌کند.

در کل، سایت های خبری پزشکی در ایران بسیار زیاد هستند و برای اطلاع از آخرین اخبار و تحولات در زمینه پزشکی و سلامت بهتر است از چندین سایت مختلف استفاده کنید.