بهترین هتل کیش با قیمت مناسب

جزیره کیش از جمله معروف‌ترین جزایر تفریحی کشورمان واقع در استان هرمزگان در جنوب ایران است. نام منطقه آزاد تجاری، وجود مراکز تفریحی، تجاری و جاذبه‌های گردشگری متعدد، این جزیره زیبا را تبدیل به یکی از مقاصد مهم گردشگری ایران تبدیل کرده است؛ به طوری که سالانه حدود 2 میلیون نفر از این جزیره با طبیعت زیبا بازدید می‌کنند. از این رو مسافران برای داشتن تجربه سفری ماندگار در کیش، برنامه‌ریزی‌های سفر خود را از قبل انجام می‌دهند. برای نمونه انتخاب زمان مناسب سفر، یافتن هتل قیمت مناسب کیش، پیدا کردن مقاصد مهم گردشگری، خرید سوغات و…

چگونه هتل‌های قیمت مناسب کیش را رزرو کنیم؟

با توجه به آن که کیش از قطب‌های مهم گردشگری کشور به شمار می‌رود، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران در این منطقه افتتاح شده است. هتل‌ها با سطوح خدمات و کیفیت متنوع و به دنبال آن قیمت‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.
تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال هتل‌‌ قیمت مناسب کیش هستید، خود را نگران نکنید. هتل‌ خوب با قیمت مناسب در کیش زیاد است. کافی است وارد سایت جااینجاس شده و لیست هتل‌های ارزان کیش را مشاهده کنید. سپس هتل کیش را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

مزایای رزرو هتل‌های قیمت مناسب کیش از جااینجاس

جهت رزرو هتل کیش کافی است لیست هتل‌ها را در بالای صفحه مشاهده کنید. جااینجاس جهت آسودگی خاطر شما، یک لیست از باکیفیت‌ترین هتل‌ها با قیمت مناسب را تهیه کرده است. این هتل‌ها علاوه بر قیمت مناسب از بالاترین میزان تخفیف برخوردار هستند. بنابراین با کم‌ترین هزینه می‌توانید هتل خوب در کیش با قیمت مناسب رزرو کنید.

علاوه بر این می‌توانید وارد صفحه اصلی جااینجاس شده و با وارد کردن مقصد کیش و مشخص نمودن تاریخ رفت و برگشت، لیستی از باکیفیت‌ترین هتل‌ها را مشاهده کنید. هم‌چنین در سمت راست سایت، امکان فیلتر هتل‌ها بر اساس قیمت، ستاره و رسته نیز وجود دارد. استفاده از فیلترها شما را به انتخاب مد نظر خود نزدیک‌تر می‌کند.
پس از مشاهده لیست هتل‌ها، می‌توانید وارد صفحه هر یک از هتل‌ها شده و مشخصات، امکانات، قوانین، ویژگی اتاق‌ها و جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل را مطالعه نمایید. از مزایای جااینجاس امکان برخورداری از نظرات کاربران است. قطعا استفاده از تجربیات دیگران تصویر شفاف‌تری از وضعیت هتل قیمت مناسب در کیش برای شما ایجاد خواهد کرد. از دیگر مزایای جااینجاس همراهی 24 ساعته تیم پشتیبانی است. هر گونه پرسش و ابهامی در فرآیند رزرو هتل داشته باشید، تیم پشتیبانی پاسخ‌گوی شما عزیزان است.

هتل های ساحلی ۵ ستاره و لوکس کیش

سفر به هتل‌های ساحلی کیش را از لوکس‌ترین آن‌ها یعنی هتل‌های ۵ ستاره شروع می‌کنیم. هتل‌هایی که علاوه بر موقعیت بی‌نظیر خود، تمام امکانات خدماتی و رفاهی را با کیفیت عالی ارائه می‌دهند.

در تمامی این هتل‌ها،‌ تعدادی از واحدهای اقامتی رو به دریا و تعدادی دیگر رو به جزیره هستند.  با این توصیف لیستی از بهترین هتل‌های ساحلی کیش را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

هتل داریوش کیش

در بین بهترین هتل‌ های ساحلی کیش که در استاندارد هتل ۵ ستاره هستند، بدون شک در ابتدای لیست باید به سراغ هتل داریوش برویم. هتلی لوکس با امکانات رفاهی و اقامتی فوق‌العاده که چشم‌انداز ساحلی و رو به جزیره دارد.

این هتل مجلل دارای ۱۹۰ واحد اقامتی متنوع و در ۳ طبقه احداث شده است. سبک معماری هتل داریوش از دوره ایران باستان الهام گرفته شده و ظاهر آن جذابیت زیادی علاوه بر طراحی داخلی هتل دارد. هتل داریوش دارای امکانات رفاهی متنوع مثل سالن ماساژ، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، استخر و سونا و… است. همچنین یک دریاچه اختصاصی و زمین‌های ورزشی مختلف برای این هتل طراحی شده است.

هتل داریوش کیش یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران است

چشم‌انداز زیبای خلیج فارس یکی از تصاویری است که می‌توانید از واحدهای ساحلی هتل داریوش آن‌ را تماشا کنید. ضمن اینکه با وجود فاصله کم هتل با ساحل هر زمان که بخواهید امکان قدم زدن در ساحل و لذت بردن از آن را دارید.

هتل داریوش امکان غواصی در خلیج فارس را هم برای شما فراهم کرده است که می‌توانید خدمت آن را به‌صورت مستقیم از هتل دریافت کنید.

هتل ترنج کیش

یکی از خاص‌ترین و بهترین هتل‌ های ساحلی کیش، هتل ترنج جزیره کیش است. هتلی که در دو فاز مختلف احداث شده و اولین هتل دریایی ایران به‌شمار می‌رود که نمونه مشابه آن را در کمترین جای دنیا می‌توانید، ببینید.

یک فاز هتل ترنج روی آب ساخته شده که بخش دریایی هتل به شمار می‌رود. این فاز هتل ترنج دارای واحدهایی است که معماری کلی آن‌ها به شکل یک بته جقه روی آب است. کف واحدها نیز به‌صورت شیشه‌ای است و می‌توانید آبی دریا و ماهی‌های زیر آب را از داخل سوئیت‌های هتل، تماشا کنید.

فاز دیگر این هتل هم ساحلی است و با چشم ‌انداز جزیره شما را شگفت زده خواهد کرد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل با امکانات بی‌نظیر در اختیار شما قرار می‌گیرد. ضمن اینکه خود مجموعه نیز امکانات عمومی مثل رستوران‌‌های شیک و مجلل، کافه ساحلی، باشگاه ورزشی، استخر و سونا، آتلیه، سالن‌های مختلف برای برگزاری مراسم و…  دارد.

هتل ترنج تنها هتل داخل آب در ایران است

هتل ترنج کیش در فاصله ۲۰ دقیقه‌ از مرکز جزیره و پاساژهای آن قرار گرفته و می‌توانید بیش از ۱۰۰ واحد اقامتی متنوع را با امکانات مختلف رزرو کنید و تجربه یک اقامت فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

قیمت اقامت در هتل ترنج کیش از حدود ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای هر شب شروع می‌شود و با توجه به نوع واحد اقامتی مورد نظر شما و امکانات ارائه شده در آن متغیر است.

هتل شایان کیش

از دیگر هتل‌های لوکس و بهترین هتل‌ های ساحلی کیش می‌توان به هتل شایان اشاره کرد، هتلی با قدمت بیش از ۵۰ سال که در حدود سال ۱۳۸۸ به مجموعه هتل‌های پارس پیوست. هتل شایان نیز یکی از هتل‌های ساحلی کیش است که در یکی از بهترین نقاط ساحلی کیش ساخته شده است.

جاذبه های کیش آن قدر زیاد هستند که شاید اقامت یک هفته‌ای در کیش هم کافی نباشد.

خروج از نسخه موبایل