بهترین گریل برقی

 

در گذشته برای تهیه غذا های کبابی گریل ‌های زغالی و گازی تنها گزینه های موجود بودند. اما با پیشرفت صنعت و تکنولوژی وسیله های بسیار جذاب و جدیدی خلق شده اند.

گریل برقی یکی از گزینه ‌های جدید و نوظهور است که امکان استفاده در هر جا و هر مکانی را به شما می دهد. هرچند از ورود این نوع گریل به بازار زمان زیادی نگذشته است اما قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های مثبت این دستگاه سبب شده به‌طور خاص مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد. هم اکنون میتوانید گریل کاراجا را از وبسایت نماینده رسمی آن در ایران خریداری کنید

شاید شما هم پس از شنیدن اسم گریل برقی اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد این باشد که؛ گریل برقی چیست و آیا اصلا به آن نیازی دارم یا نه؟

اگر سخت بودن کار با گریل های معمولی باعث شده که گاهی بی‌ خیال علاقه خود به گوشت و سبزیجات و دیگر غذا های گریل شده شوید، پیشنهاد ما به شما خرید گریل برقی است؛ چرا که یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. بی شک همه ما با کاربرد دستگاه گریل برقی آشنا هستیم و می ‌دانیم که این وسیله برای پخت ‌و پز و آماده ‌سازی غذا های کبابی با کیفیت بالا به کار می ‌رود. برای  به این صفحه مراجعه کنید.

گریل برقی قابلیت استفاده بسیار راحت ‌تری نسبت به موارد قدیمی ‌تر دارد و همچنین سطح کارایی آن نیز بیشتر است. همچنین این دستگاه بدون نیاز به استفاده از روغن و طی حرارتی کاملا ملایم برای تهیه غذاهای مختلف کاربرد دارد.

از آنجایی که مواد غذایی در فرایند گریل شدن کاملا برشته می‌ شوند، طعم و عطر ‌بی ‌نظیری دارند و بسیار پر طرفدار هستند. همین امر سبب شده است که دستگاه گریل برقی به‌ عنوان یکی از محبوب ‌ترین لوازم آشپزی در قلب هر آشپزخانه جای بگیرد.

تفاوت ها و ویژگی های گریل و باربیکیو چیست؟

ویژگی های باربیکیو

ویژگی های گریل

از کجا می توانیم گریل برقی را خریداری کنیم؟

متاسفانه امروزه نمی توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد چرا که می توانند جنس های غیر اصل و نامرغوب را به ما بفروشند، و ما حتی روحمان هم خبر دار نشود. از این سو فروشگاه دومینو کالا به کمک شما آمده است تا خریدی امن و راحت با بهترین و مرغوب ترین برند های جهانی را داشته باشید.

جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت های محصولات کاراجا در ایران می توانید بدون واسطه با وارد کنندگان این برند مرغوب با شماره تماس 09144852329 در ارتباط باشید.

۱- گریل دلونگی مدل CG298

گریل دلونگی مدل CG298 با توان مصرفی ۱۸۰۰۰ وات یک محصول کاملا حرفه ای بوده و با قابلیت ها و امکانات فوق ‌العاده‌ای که دارد برای گریل و کباب کردن انواع گوشت، سبزیجات و به کار گرفته می شود. مهم ترین مزیت استفاده از این دستگاه  این است که برای سرخ کردن نیازی به استفاده از روغن ندارد. بنابراین، تمام غذ اهای پخته شده توسط آن سالم بوده و برای سلامتی ضرری نخواهند داشت.

بدنه این محصول از جنس فلز ساخته شده و دارای ابعاد آن ۴۰۵،۳۱۰،۱۳۰ میلی متری است. همچنین دارای دستگیره ای از جنس پلاستیک مقاوم در برابر حرارت می باشد؛ صفحات آن نیز از جنس آلومینیوم فشرده با روکش نچسب بوده و در ابعاد ۳۳۰،۲۴۰ میلیمتر ساخته شده اند. ضمنا این با طراحی مورب، دارای قابلیت چکه گیری روغن بوده و قابل جدا شدن و شست و شو در ماشین ظرفشویی هستند.

شرکت دلونگی برای این محصول خود ۳ عملکرد مختلف در نظر گرفته که به ترتیب عبارتند از:

 ۲-گریل باربیکیو حرفه ای گاستروبک مدل ۴۲۵۳۹

گریل باربیکیو حرفه ای گاستروبک مدل ۴۲۵۳۹ با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات می تواند در سریعترین زمان ممکن داغ شده و فرآیند گریل کردن را با کمترین میزان روغن انجام دهد. اینکار باعث حفظ ارزش غذایی مواد میشود. دمای این دستگاه از ۸۰ تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد (۱۷۰ درجه فارنهایت تا ۴۶۰ درجه فارنهایت) قابل تنظیم است.

 مدل ۴۲۵۳۹ برای گریل کردن انواع گوشت، مرغ، سبزیجات، همبرگر، ماهی و مناسب میباشد. به وسیله این دستگاه می‌توان به راحتی ساندویچ و اسنک نیز تهیه کرد. برای این کار کافی است درجه حرارت را روی ساندویچ قرار دهید.

از دیگر قابلیت های این دستگاه میتوان به تایمر ۶۰ دقیقه ای با سیگنال صوتی و ۶ برنامه BBQ با دمای از پیش تعیین شده اشاره کرد. این محصول حرفه‌ای به گونه ای طراحی شده که از چسبیدن مواد غذایی در هنگام استفاده جلوگیری می‌کند و همچنین به راحتی قابل تمیز کردن است.

 ۳-گریل بوش TCG4104

گریل بوش TCG4104 یک محصول با کیفیت می باشد که توسط برند معتبر بوش تولید شده است. این برند که در سر تا سر جهان شناخته شده است و از اعتبار بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد، بدون شک جزو بهترین برند ها در زمینه ی تولید لوازم برقی خانگی به حساب می آید. رنگ بدنه ی این محصول کاملا خاص و جذاب است به طوری که می تواند موجب ایجاد سر زندگی در آشپزخانه بشود.

این محصول رنگ بدنه ی قرمز دارد. جنس این بدنه نیز ترکیبی از استیل و پلاستیک می باشد که ضمن مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه های مختلف، وزن کمی دارد و حمل آن آسان است. جنس دستگیره ی دستگاه نیز ترکیبی از استیل ضد زنگ با پلاستیک می باشد. که وجود پلاستیک موجب می شود تا این دستگیره عایق حرارت باشد.

توان مصرفی موتور این دستگاه گریل برابر با ۲۰۰۰ وات می باشد. که میزان بسیار بالایی است و کمک می کند که بتوانید غذای مورد نظرتان را سریع تر آماده کنید. این محصول دارای صفحات پخت با قابلیت جدا شدن و مورب می باشد که اندازه ی این صفحات ۳۲۸ * ۲۳۸ میلی متر می باشد. جنس صفحات نیز از آلومینیوم فشرده با پوشش نچسب، ساخته شده است که علاوه بر استحکام زیاد، از ایجاد سوختگی و چسبندگی غذا جلوگیری می کند و شستشوی آسانی نیز دارد.

 ۴-گریل باربیکیو هوشمند گاستروبک مدل ۴۲۵۴۲

گریل باربیکیو هوشمند گاستروبک مدل ۴۲۵۴۲ با توان ۲۰۰۰ وات و عناصر گرمایش یکپارچه، صفحات در کمترین زمان گرم و آماده استفاده می گردند. این گریل باربیکیو بدون روغن یا با کمترین میزان روغن انواع گوشت، مرغ، ماهی، سوسیس و سبزیجات را کبابی می کند تا غذایی سالم تر و خوشمزه تر نوش جان کنید.

وجود برنامه استیک با ۴ سطح پخت (خام، خام متوسط، پخته متوسط، کاملاً پخته) موجب شده تا این باربیکیو بهترین عملکرد را ارائه دهد. به لطف تنظیم خودکار زمان کباب کردن با توجه به ضخامت گوشت و نوع مواد غذایی می توانید زمان مناسب تهیه استیک را تا مرحله پخت انتخاب کرده و از سوخته شدن غذا جلوگیری کنید.

شش درجه حرارت قابل تنظیم از ۱۵۰ تا ۲۱۰ درجه سانتیگراد به صورت دستی امکان خوردن خوشمزه ترین غذاهای کباب و گریل شده را فراهم می کند.

با باز شدن صفحات به صورت ۱۸۰ درجه می توان از باربیکیو به عنوان کباب پز بزرگ استفاده کرد. صفحه گریل شیاردار برای کبابی کردن انواع گوشت و سبزیجات و صفحه تخت مناسب درست کردن پنکیک، املت، تخم مرغ، پیتزا، کرپ و پنکیک سیب زمینی می باشد.

از دیگر مزیت های خوب گریل گاستروبک ۴۲۵۴۲ می توان به صفحه نمایش، دکمه های لمسی، سینی چکه گیر روغن، قابلیت جدا شدن صفحات گریل و شستشوی آنها در ماشین ظرفشویی اشاره کنیم.

 ۵-گریل کنوود مدل HGM50

گریل کنوود HGM50 ساخت کشور چین است. مواد غذایی به روش های مختلفی طبخ و پخته می شوند که یکی از این روش ها گریل کردن است. هر گاه مواد غذایی با استفاده از توری مشبکی که روی منقل قرار میگیرد پخته شود، یعنی گریل شده است. گریل کردن مواد غذایی، بیشتر به سرخ کردن شبیه است و تفاوت آن‌ با سرخ کردن در این است که، هنگام گریل کردن بدون نیازی به سرخ کردن گوشت در روغن نیست و تنها با حرارت مستقیمی که از پایین یا بالا، توسط اجاق مخصوص گریل ساطع می شود، گوشت و مواد غذایی پخته خواهد شد..

قیمت مدل های متنوع گریل در amazon

 

خروج از نسخه موبایل