به خودروهایی که به بازار عرضه می شود معترضیم

خودرو | لوازم خانگی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما به خودروهایی که به بازار عرضه می شوند اعتراض داریم و چنین صنعتی را قبول نداریم، زیرا اعتماد عمومی جامعه را خدشه دار می کند.

به گزارش اینترنشنال نیوز، سیدرضا تقوی، نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم احیای خط تولید لوازم خانگی ارج با تاکید بر اهمیت تولید، اظهار کرد: این خط تولید لوازم خانگی ارج را احیا می کند. اما تولید باید با کیفیت باشد. ما به خودروهایی که در بازار عرضه می شوند معترضیم و چنین صنعتی را قبول نداریم. چون اعتماد عمومی جامعه را خدشه دار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تولید باید پاسخگوی نیاز جامعه باشد، تصریح کرد: در تولید داخلی نباید از علم و فناوری دنیا عقب بمانیم. همچنین تولید نباید به محیط زیست آسیب برساند و پرمصرف نباشد.

تقوی با اشاره به اهمیت زیبایی و خوشایند صنایع تصریح کرد: تولید باید مطابق با سیاست های نظام باشد.

در ادامه این مراسم تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن نیز از مسئولان این شرکت خواست تا از قطعه سازان داخلی استفاده کنند.

به گفته وی یکی از رسالت های مجلس ارتقای قطعه سازان است تا صنایع پایدار و قوی باشند.

گفتنی است در این مراسم تفاهم نامه ای با بانک صادرات منعقد شد.

کارخانه ارج قدیمی ترین و یکی از معروف ترین کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است. این کارخانه در دهه 90 با مشکلات مالی زیادی و همچنین فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات مواجه شد و در نهایت در سال 1395 تعطیل شد. اما پس از پنج سال در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد که برند ارج به فروش رسیده و کار روی محصولات جدید را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام: