علمی و پزشکی

بیشترین تردد زائران اربعین از مرز مهران/ضرورت آمادگی بهداشتی و درمانی در ایلام

بر اساس برآوردهای انجام شده بیشترین تعداد زائران اربعین حسینی از استان ایلام و مرزهای بین المللی خواهد بود، وی بر آمادگی کامل امکانات بهداشتی و درمانی در این استان تاکید کرد. شرایط استان ایلام برای میزبانی از زائرین اربعین حسینی مناسب است.

طبق گزارش ما، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت از زحمات مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد. در یک ماه اخیر این دومین بار است که به استان ایلام سفر می کنم و اهمیت این موضوع دو دلیل دارد. دلیل اول؛ من یکی از استان های با پتانسیل بالا هستم که برای پیشرفت تلاش زیادی می کنم و باید تلاش کنیم تا استان های دارای بالاترین پتانسیل از پتانسیل خود در راستای تحقق عدالت و نظام سلامت استفاده کنند. دلیل دوم مراسم اربعین حسین در استان ایلام است.

بر اساس برآوردهای انجام شده بیشترین تعداد زائران اربعین حسینی از استان ایلام و مرزهای بین المللی خواهد بود، وی بر آمادگی کامل امکانات بهداشتی و درمانی در این استان تاکید کرد. شرایط استان ایلام برای میزبانی از زائران اربعین حسینی مناسب است، البته باید به آمادگی برای حوادث احتمالی در این ایام توجه ویژه داشت.

بنابر عرض المزيد للقناء جميلة منزلت حافظة، دوكتر جاسم محمدي، وتحدر اين دانش نيز داشت داشت. هوزر مجددید استخدام ترمن ایلام استان در استان ایلام در تول 1 ماه، است ایتا به درکتین به ایلام است.

دکتر محمدی افزود. به دنبال همکاران خود در زمینه درمان دانشگاهی هستیم تا اعزام بیماران به استان ها و مرکز کشور را به حداقل برسانیم.

او خاطرنشان کرد. استان ایلام به دلیل اینکه در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد توجه ویژه مسئولان وزارت بهداشت را می طلبد. امیدواریم بتوانیم با حمایت وزارت بهداشت خدمات مناسبی را به بازدیدکنندگان ارائه کنیم.

او گفت: زیرساخت هایی مانند آنژیوگرافی در استان ایلام وجود دارد و با حمایت مسئولان وزارت بهداشت و در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مربوطه می توانیم خدمات مناسبی را به جامعه ارائه دهیم.

پیام پایانی