«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حمد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری این شرکت به سخنرانی پرداختند و در این نشست خبرنگاران به سؤالات پیرامون ابعاد فنی و عملیاتی پاسخ دادند. توسعه این اپلیکیشن به شکلی خاص و متفاوت.

لوازم خانگی

مدیرعامل تارا در این جلسه با بیان اینکه شرکت «تارا» با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی «گلرنگ» تشکیل شد. فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شد و اکنون سعی دارد راهکارهای دیجیتالی را برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی به گونه ای ارائه دهد که دغدغه ها و نیازهای امروز مردم را در نظر بگیرد و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی است. طبقه متوسط.”

سيد حاميد قنادبور در رضع گفت: تاکنون خدماتی از قبیل کیف پول الکترونیکی، بانک رفاه شرکتی، اعتبار شرکتی و آخرین سرویس کارت اعتباری انفرادی ارائه کرده اند و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.»

او گفت: وی به بیش از 100 شرکت و سازمان در بخش سازمان های خدماتی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار اعطا کرده است.

وی به برخی از قابلیت ها و مزایایی که این اپلیکیشن مبتنی بر آن است اشاره کرد که عبارتند از: «با توجه به حمایت گروه صنعتی گلرنگ در زمینه تامین کالا و نقاط فروش و تجربه طولانی 50 ساله»، «تجربه کاربری خاص و منحصر به فرد»، «گسترش مشتریان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید در به صورت شخصی و حضوری در حوزه های مختلف از جمله فست فود، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، خدمات بیمه ای و… اشاره کرد.

مدیر عامل تارا گفت: سازوکار ایجاد انضباط مالی و استرداد وجوه شارژ شده بستگی به اعتماد شخصی کاربر دارد و البته در صورت بروز این مشکل، کاربر شناسه و سوابق منفی دریافت می‌کند و از خدمات بعدی محروم می‌شود.»

وی همچنین گفت: باید این نوید را بدهیم که هم از نظر کاربران و هم از نظر خدمات در ابتدای مسیر توسعه خود قرار دارد و برنامه های انجام شده منجر به هیجان انگیز می شود. اتفاقات تا پایان امسال و سال های بعد تا جایی که شعار تارا با عنوان «راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی» و تفکر از هر سو، دغدغه ها و نیازهای امروز مردم خواهد بود. در عمل تحقق یافته و می توان گفت که این خدمات با هدف پرداخت بدهی بنگاه های اقتصادی به مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی صورت می گیرد.برندها و شرکت ها قابل درک هستند.

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» بود که چرایی و چگونگی توسعه، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آینده آن را برای حضار تشریح کرد.

واحید شامخی با یک به این که کے کے کے کے امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی از تارا را معرفی و راه اندازی کنیم که شامل سرویس «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن!» او در جهان مشهور است.

شمخی با اشاره به این موضوع که بخشی از خدمات بدون چک، رسید، ضمانت یا گارانتی و بدون کارمزد معتبر است، تصریح کرد: نیازی به مراجعه به این سرویس ها نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت در تمامی مراحل ثبت نام کنند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از 4 هزار و 500 نقطه فروش حضوری و حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است در حال حاضر روند توسعه پاسخگویان در حال انجام است.

او گفت: به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و زندگی مالی هوشمندانه‌تری داشته باشند و چون در اقتصاد تورمی ایران، کاربر تقریباً دو ماه دیرتر خرید خود را انجام می‌دهد، این به نفع اوست.»

برای استفاده از این سرویس کافی است فرد شماره تلفن همراه با نام خود و کارت ملی هوشمند (جدید) داشته باشد.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور ساز و کار با تکیه بر اعتماد مطلق، پاسخ داده و این طرح تدوین شود. در عین حال شاید لازم باشد این طرز فکر و فرهنگ در ایران تغییر کند تا نیازی به خرید نقدی همه چیز و استفاده از اعتبار به عنوان تغییر فرهنگ (مانند سایر کشورهای دنیا) نباشد.

معاون توسعه و نوآوری در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: نیمی از اعتبار پس از 30 روز دریافت شده و مابقی باید 60 روز پس از خرید عودت داده شود. میزان اعتبار اعطایی بر اساس نرخ بازپرداخت کاربر به تدریج افزایش و افزایش خواهد یافت.»

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» به بیان خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی است که مخاطبین سازمانی از خدمات تارا برای دستیابی به آن استفاده می کنند. برنامه های جبران تستوریک توریں هورینی روزینشان است».

وی در ارتباط با موضوع توسعه شبکه گیرنده ها افزود. برای پوشش بهتر نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی، تلاش می‌کنیم حوزه‌ها و مسیرهای مختلفی را برای پذیرش آنها توسعه دهیم.»

حسن مختاریان معاون فنی گروه نیز به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف آن در خدمات مالی اشاره کرد.

او گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی این رشته خاص است. پرداخت با تارا نیز به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

گفتنی است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت نقدی ۳ درصدی می باشد که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف های قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. در ذلك تعريف ترا با 1573 به روست 24 هائة است 24 هاذا است.

نشست رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج طلایی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور نمایندگان توده ها برگزار شد. رسانه ها و سایر مخاطبان و مهمانان.

خروج از نسخه موبایل