استان ها

تجمع مردمی در حرم مطهر رضوی در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی

اینترنشنال نیوز/خراسان رضوی مردم مشهد با تجمع در حرم مطهر رضوی، از سپاه پاسداران برای پاسخ اقتدارآفرین به رژیم صهیونیستی تشکر کردند.

جمعی از مردم مشهد شامگاه ۲۸ فروردین با تجمع در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی(ع)، ضمن اعلام حمایت از نیروهای مسلح برای انجام عملیات وعده صادق، این عملیات را آغاز شمارش معکوس برای پایان یافتن عمر رژیم صهیونیستی دانستند.

در این مراسم که با رجزخوانی حسین طاهری برگزار شد، مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله شعارهایی نظیر«مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «برادر سپاهی تشکر تشکر؟» و «”وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» سردادند.

مردم حاضر در این تجمع تاکید کردند که عملیات وعده صادق، مقدمه‌ای برای آزادی قدس است و اکنون دیگر چیزی تا پایان یافتن آلام مردم غزه و اتمام غصب رژیم صهیونیستی بر سرزمین فلسطین باقی نمانده است.

از بامداد ۲۶ فروردین که رزمندگان نیروهای مسلح کشورمان با رمز «یا رسول‌الله» عملیات وعده صادق را آغاز و با شلیک بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به دو پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی حمله کردند، این چندمین مرتبه است که مردم مشهد با برگزاری تجمع این عملیات افتخارآفرین را جشن می‌گیرند.

تجمع مردمی در حرم مطهر رضوی در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی

انتهای پیام