اقتصادی

تحریم آمریکا علیه بازرگانان و شرکت‌های فروشنده نفت ونزوئلا

وزارت خزانه داری آمریکا چندین نام دیگر به لیست سیاه تجارت نفت ونزوئلا اضافه کرده است.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، الساندرو بازونی ، فرانسیسکو خاویر داگوستینو کازادو ، فیلیپ پل واردان آپیچان ، فروش روغن سوئیس Elemento سیاه به لیست سیاه ایالات متحده اضافه شدند.

وزیر خزانه داری آمریکا استیون منوچر گفت کسانی که تلاش های دولت مادورو را برای دور زدن تحریم های آمریکا تسهیل می کنند به ریشه کن کردن فساد در ونزوئلا کمک می کنند. ایالات متحده متعهد شده است کسانی را که به دولت مادورو کمک می کنند از منابع طبیعی ونزوئلا استفاده کند ، هدف قرار دهد.

El Mento مستقر در مالت در لیست فروش پنج محموله نفتی ونزوئلا از ژوئیه 2019 تا ژوئیه 2020 قرار گرفت.

Swiss Oil به لیست ایالات متحده اضافه شد و به فروش ، صادرات نفت ونزوئلا به خریداران در آسیا و تبدیل شدن به موسسه مالی مسئول دریافت محموله های نفتی این کشور کمک کرد. سوییس اویل همچنین مقداری از روغن ونزوئلا را دریافت کرد.

ایالات متحده تحریم هایی را علیه کشتی های فراساحلی که در حمل و نقل نفت ونزوئلا مشارکت دارند ، از جمله شرکت مدیریتی فیدز اوکراین ، انستیتوی فضایی داخلی ونزوئلا (INEA) و روس تانکر روسیه اعمال کرده است. INEA به عنوان مالک نفتکش ماکسیم گورکی با پرچم روسیه ثبت شده است.

همه نهادها و افراد در لیست سیاه ایالات متحده دارایی ها و دارایی های خود را مسدود می کنند ، از جمله دارایی های ذکر شده متعلق به 50٪ یا بیشتر از افراد ذکر شده. شهروندان آمریکایی همچنین از همکاری با افراد یا شرکتهای محکوم محروم هستند.

بر اساس گزارش Oil Price ، دولت ترامپ با هدف سرنگونی دولت سوسیالیست نیکولاس مادورو تلاش کرد صادرات نفت ونزوئلا را به صفر برساند. بیش از 50 کشور رهبر مخالفت ونزوئلا خوان گویدو را به عنوان رئیس جمهور قانونی این کشور به رسمیت شناخته اند ، اما مادورو همچنان در قدرت است.

انتهای پیام: