تخریب باقی‌مانده متروپل تا ۱۰ روز آینده /ساختمان‌های مجاور تخلیه می‌شوند

اینترنشنال نیوز/هوزستان: مدیر اجرای پروژه های عمرانی منطقه برای عموم آزاد است. طبق برآوردهای انجام شده طی 10 روز آینده، باقیمانده سازه تخریب و عملیات تخریب انجام خواهد شد.

فرهاد آریا گفت: اداره کار پس از بازدید میدانی از محل اجرای پروژه تخریب مابقی ساختمان متروپل به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و تردد افراد مختلف، طی نامه ای از دادستانی خواستار تعطیلی کارگاه شد.

او اضافه کرد. در این درخواست مواردی از قبیل استقرار نیروی اداری برای حفظ نظم تا پایان پروژه و تخلیه ساختمان های مجاور تا شعاع 60 متر، جلوگیری از تردد افراد مختلف و رعایت اصول کار. ایمنی مورد تاکید قرار گرفت.

اوند گفت از روز گذشته و پس از تعطیلی کارگاه، خیابان های منتهی به ساختمان متروپل (تقاطع امام به امیری و امیری به سمت متروپل) به شعاع 60 متر با استفاده از تقسیم کننده های ترافیکی به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک مسدود شد. تردد خودروها

Аря дост тсреих крд. بر این اساس طی نامه ای به دادستان خواستار همکاری نیروی اداری برای تخلیه ساختمان های اطراف این کلانشهر شدیم که این درخواست به دادستان ارسال شده است.

او اضافه کرد. بر اساس دستور اجباری انتظامی کلیه ساختمان های اطراف با هر نوع کاربری تا شعاع مشخص شده باید توسط نیروی اداری تخلیه شود تا در مجموع الزامات ایمنی رعایت شود.

مدیر اجرای طرح های عمرانی منطقه آزاد گفت: در صورت احراز شرایط لازم، طبق برآوردهای انجام شده در 10 روز آینده، باقیمانده سازه تخریب و عملیات تخریب انجام خواهد شد.

Аря дост اضافه شد. قرار است بقیه سازه که تقریبا در قسمت میانی و در حاشیه زمین خالی کلانشهر قرار دارد تخریب شود اما با توجه به اینکه ارتفاع سازه حدود 36 متر است موارد غیر قابل پیش بینی نیز پیش بینی شده است. .

پیام پایانی

خروج از نسخه موبایل