تصاویر |‌ طراحی متفاوت چری تیگو ۷ پلاس جدید

خودروهای محبوب این روزها در بازار چین کراس اوورها و SUV های لوکسی هستند که مشتریان زیادی را به خود جذب می کنند. یکی از جذاب ترین کراس اوورهای این کشور، تیگو 7 پلاس جدید به تازگی پس از مدت ها انتظار رونمایی شده است.

قیمت این محصول در بازار چین بین 13000 تا 8000 تا 16000 و 9000 دلار است که تقریباً بین 497 تا 604 میلیون تومان است. این خودرو 5 نفر ظرفیت دارد و اولین بار وجود و حضور آن در شهریور ماه سال گذشته قطعی شد. به تورک تیگو 7 به اضافه حد وسط برای تیگو 7 و تیگو 8 است.

از تغییرات این خودروی شاسی بلند می توان به طراحی متفاوت بیرونی و داخلی آن اشاره کرد. ابعاد تیگو به ترتیب طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری 7 پلاس است. 4500 میلی متر، 1862 میلی متر، 1695 میلی متر و 2670 میلی متر. طول و فاصله بین دو محور نسبت به نسل قبل از فیس لیفت تغییری نکرده است اما عرض را 20 میلی متر افزایش داده ایم. همچنین 50 میلی متر کوتاه شده است.

Tigu 7 pro я لاماری دارد ; کدام شاسی بلند در چین بهترین است؟

چند تغییر دیگر در نمای بیرونی تیگو 7 پلاس قابل توجه است، از جمله چرخ های 19 اینچی پنج پره، ستون D مشکی برای ایجاد جلوه سقف معلق و گلگیرهای عریض جلو و عقب. در قسمت جلویی پنجره شاهد نصب نوارهای کرومی زیبایی هستیم که در مرکز آن لوگوی شرکت قرار گرفته است.

از جمله عواملی که حس اسپرت بودن را به مشتریان القا می کند می توان به چراغ های جذاب و لوله های اگزوز اشاره کرد زیرا هر دو با کروم پوشانده شده اند. همچنین سقف مجهز به اسپویلر و چراغ های ترمز است. و سپس به داخل کابین تیگو 7 پلاس می رویم تا ببینیم شرکت قدیمی چه چیزی برای ارائه دارد.

اولین و مهم ترین تفاوت کابین این شاسی بلند با مدل های قبلی ترکیب رنگی است که شاهد آن خواهیم بود. رنگ قرمز و مشکی ماگنولیا، کنسول مرکزی تزئین شده با نوار کرومی زیبا و روکش درب و پشتی دست در دست هم برای جلب رضایت مشتری می باشد.

نصب دو صفحه نمایش 12.3 اینچی LCD و صفحه ابزار متصل به صفحه اصلی نیز از دیگر ویژگی های این خودرو خواهد بود. فرمن به شکل D است و شیست به شکل D است و شیست به شکل D است و سیستم تعلیم هوتیبی از سیستم عمیل Chery’s Lion 5.0 پشتیبانی می شود.

مشخصات فنی

زیر کاپوت این کراس اوور جدید یک موتور 1.6 لیتری دیفرانسیل جلو قرار دارد که می تواند تا 194 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه در این خودرو از طریق یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می شود. از تجهیزات فنی تیگو 7 پلاس می توان به سیستم کمک رانندگی L2+ با سیستم کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

نمایشگر هدآپ جلوپنجره، عملکرد ژولای خودکار، سانروف پانوراما 1.1 متر مربعی، سیستم صوتی سفارشی سونی، شش ایربگ، سنسورهای کیفیت هوای AQS و سنسورهای PM2.5 از دیگر ویژگی های این خودرو است.

5858:

خروج از نسخه موبایل