تعبیر حیرت انگیز خواب‌هایی که می بینید !

به گزارش خبرگزاری اینترنشنال نیوز:زیگموند فروید، مشهور، рояха ра “جاده سلطنتی“به ناخودآغاه کرد کرد کرد کرد کے با ستودین با ستودین کا ناھودآگاه رویاها، ما میتوانیم خواسته های پنهان و ناخودآگاهی را که منجر به رنج روانی می شود آشکار کنیم.

ادامه مطلب

دیدن تصاویر فوق العاده از نمایشگاه Gamescom 2022

ایلان ماسک باستات فیلترنگ را برچید!

تجزیه و تحلیل نمادهای رویاها و ارتباط دادن معانی آنها با آنها در فرهنگ عمومی منبعی برای سرگرمی و تأمل است. آیا رویاها معنی دارند؟ آیا می توانید خواسته ها و خواسته های خود را با تعبیر خواب خود بیاموزید؟

محققان دریافتند که شش رویای رایج شامل مورد حمله قرار گرفتن یا دنبال کردن، دیر رسیدن، مرگ عزیزان، زمین خوردن، پرواز و رفتن به مدرسه است.

خواب سقوط به چه معناست؟

رویای افتادن از ارتفاع بسیار رایج است. در حالی که یک افسانه رایج وجود دارد که می گوید اگر در رویاهای خود زمین بخورید، در زندگی واقعی خواهید مرد، که درست نیست. در ادامه این گزارش در مورد معنای واقعی افتادن رویا صحبت خواهیم کرد.

افتادن در رویاها نشانه آن است که چیزی در زندگی شما خوب پیش نمی رود. ممکن است نشان دهنده این باشد که مثلاً باید در یک انتخاب تجدید نظر کنید یا در برخی تصمیمات مسیر جدیدی را در نظر بگیرید.

راسل جرانت نویسنده کتاب «فرهنگ رویای موسور» می گوید. «به خواب رفتن بسیار رایج است. این نماد ترس در زندگی واقعی است. شاید در کار یا زندگی در عشق شکست خورده اید.”

او اضافه می‌کند که زمین خوردن اغلب به معنای نیاز به رها کردن بیشتر خود و لذت بردن بیشتر از زندگی است.

رویای برهنه شدن در ملاء عام

پینی پاریس، نویسنده کتاب «زبان رویایی برای مردم» معتقد است که دیدن برهنگی عمومی ممکن است نشان دهنده این باشد که شما احساس دروغگویی می کنید یا از آشکار شدن عیوب و کاستی های خود می ترسید.

تعقیب رویا به چه معناست؟

رویاهایی که توسط یک مهاجم شناخته شده یا ناشناس دنبال می شوند می توانند ترسناک باشند.

مترجمان رویاها اغلب پیشنهاد می کنند که چنین رویاهایی به این معنی است که شما سعی می کنید از چیزی در زندگی روزمره خود اجتناب کنید. تونی کریسپ، نویسنده کتاب «رویای دیکشنری ترسیدن» معتقد است که دنبال کردن رویاها ممکن است نشان دهنده تمایل به فرار از ترس یا میل باشد.

از دست دادن دندان در خواب به چه معناست؟

پینی پاریس، نویسنده «فرهنگ لغت زبان فرانسه برای مردم» معتقد است که از دست دادن دندان در خواب تعابیر مختلفی وجود دارد. ممکن است به این معنی باشد که شما نگران جذابیت یا ظاهر خود هستید. همچنین ممکن است نشان دهنده این باشد که شما در مورد توانایی خود در برقراری ارتباط نگران هستید یا ممکن است چیزی شرم آور گفته باشید.

منظور از مرگ چیست؟

مرگ یکی از موضوعات رایج رویاها است که می تواند به ویژه نگران کننده باشد. رویاپردازان گاهی اوقات خواب مرگ یکی از عزیزانشان را می بینند یا حتی خودشان می میرند. تعبیر خواب های رایج نشان می دهد که چنین رویاهایی نشان دهنده اضطراب در مورد تغییر یا ترس از ناشناخته است.

لوری لونبرگ در کتاب “رویا” معتقد است که تغییر می تواند مانند مرگ ترسناک باشد، زیرا – درست مانند مرگ – نمی دانیم تغییر “در طرف مقابل” چیست، به همین دلیل است که ذهن رویاپرداز تغییر را با مرگ یکی می داند.

227:

خروج از نسخه موبایل