تنظیمات ویپ voopoo drag

کمپانی ووپو Voopoo از اوایل شکل‌گیری صنعت ویپ به ساخت انواع دستگاه‌های ویپینگ با خصوصیات و طراحی‌های مختلف پرداخته است. پس از سالیان طولانی آزمون و خطا ، به استاندارد‌های بالایی در محصولات خود دست یافته است.
ووپو این‌بار با ارائه پاد ماد درگ اس کیفیت ، زیبایی و کارآیی را در کنارهم برای ویپر ها فراهم کرده است. با توجه به موفقیت فروش این محصول در بدو ورود به مارکت جهانی و نقدهای مثبتی که از مشتریان دریافت کرده ، می‌توان از کیفیت کلی این دستگاه اطمینان حاصل کرد.

ووپو به تازگی دو مدل X و S از سری درگ را به بازار عرضه کرده که هر دو ، پاد مادهای حرفه‌ای با ویژگی‌های کاربردی محسوب می‌شوند. این دو ویپ پاد قابلیت رقابت با حرفه ای ترین دستگاه های موجود در بازار داشته و به سادگی از آن ها پیشی می‌گیرند.

ساختار کلی بدنه‌ی ویپ پاد درگ اس از جنس فلز روی بوده و در قسمتی که هنگام. در دست گرفتن با پوست‌تان تماس دارد، از چرم خالص استفاده شده است. تمام قطعات این پاد ماد از بالاترین کیفیت‌ مواد اولیه برخوردار هستند و به علت وزن کم ، دستگاهی مناسب برای حمل و نقل می‌باشد.

در بخش بالاییِ بدنه دستگاه یک دکمه فایر ، در بخش پایینی دو دکمه برای اعمال تنظیمات و در بخش میانی نمایشگر رنگی TFT با اندازه‌ی 0.96 اینچ قرار دارد. نمایشگر اطلاعات مهم ویپینگ را به اطلاع شما می‌رساند؛

اطلاعاتی چون:

پاد ماد درگ اس دارای باتری درونی 2500 میلی آمپری است که از طریق درگاه یو اس بی سی روی بدنه با شدت جریان 2 آمپر شارژ می‌شود.


کام‌دهی اتوماتیک یا دکمه‌ای؟

ویپ پاد درگ اس، از دو حالت SMART و RBA پشتیبانی می‌کند. هنگامی که از کویل های PNP یا هر کویلی بغیر از کویل های RBA استفاده کنید، حالت اسمارت با رنگ منو قرمز فعال می‌شود. هنگامی که از کویل های RBA استفاده نمایید هم حالت آر بی ای با رنگ منو آبی رنگ برای دستگاهتان فعال خواهد شد. این حالت ها توانایی های خاصی دارند که در ادامه به آن ها می‌پردازیم:

حالت اسمارت (SMART ) :

در این حالت دستگاه کویل مورد استفاده شما را به صورت هوشمند تشخیص داده و بهترین توان مصرفی را به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین اگر از مقدار توانی بیشتر یا کمتر از مقدار پیشنهادی استفاده کنید ، دستگاه ویپینگ شما را متوقف می‌کند تا از آسیب دیدگی کویل جلوگیری کند.

حالت آر بی ای (RBA) :

در این حالت شما هیچ محدودیتی نداشته و می‌توانید همه چیز از جمله توان و ولتاژ و … را مطابق میلتان تغییر دهید.

فرقی نمی‌کند که از کدام حالت استفاده کنید ؛ ووپو برای احترام به سلیقه تمام ویپر ها ، سیستم کامدهی اتوماتیک (خودکار) و کامدهی دکمه ای را برای هر دو حالت ، در این پادماد تعبیه نموده است. کافیست 3 بار دکمه فایر را بفشارید تا از حالت اتوماتیک به دکمه و برعکس سوئیچ کنید.

بهتر است بدانید کام‌دهی دکمه ای در این دستگاه با عبارت Presse و کام‌دهی اتوماتیک با عبارت P&A نمایش داده می‌شود.

مخزن TPP ویپ درگ 3 ووپوو

مخزن TPP (Tank Pod Push) مخزن جدید Voopoo است. مخزنی کاملاً همه کاره است. این مخزن به سبک کارتریج است که با Argus ، Argus Pro ، Argus X ، Drag Max ، Drag X & Drag S. سازگار است. همچنین دارای یک آداپتور 510 است که به شما اجازه می‌دهد در Drag 3 و هر ماد دیگری از آن استفاده کنید. یک کانکتور 510. علاوه بر این‌ها، آداپتور 510 با مخازن PnP Voopoo نیز سازگار است، بنابراین می‌توانید از آنها در Drag 3 نیز استفاده کنید. Drag 3 و TPP Tank با دو کویل TPP جدید عرضه می‌شوند: یک کویل x DM1 0.15ohm (60-80W) و کویل x DM2 0.20ohm (40-60W)

TPP Tank با ظاهر Drag 3 مطابقت دارد. به نظر می‌رسد مخازن PnP ، فقط بزرگ‌تر هستند و دارای یک صفحه فلزی است که لبی را احاطه کرده است. آداپتور 510 که در آن قرار می‌گیرد دارای یک باند پیچشی و دو باند از خطوط اچ است که در امتداد حلقه کنترل جریان هوا قرار دارند. صفحه فلزی اطراف لبی و آداپتور 510 با رنگ Drag 3 مطابقت دارد: اگر یکی از آن را با یک قاب نقره‌ای تهیه کنید، نقره‌ای خواهد بود، اگر Drag 3 شما یک قاب سیاه داشته باشد، سیاه خواهد بود.

مخزن تا 5/5 میلی لیتر جویس را در خود نگه می‌دارد و در قسمت زیرین مخزن از پایین پر می‌شود. همراه با لاستیک پلاستیکی که آن را متصل می‌کند کویل­ ها به پایین مخزن فشار می‌آورند.

بسته به کویل استفاده شده می توانید از جریان مستقیم ریه با جریان هوای باز، به یک ریه محدود شده با جریان هوا نزدیک بسته استفاده کنید. با سوراخ گسترده لبی و اندازه بزرگ این مخزن کارتریج ، TPP Tank با کویل های DL برای بخار دادن DL کارایی بهتری خواهد داشت. اگر vape MTL می‌خواهید با مخزن MTL PnP بهتر هستید.

مزایا ویپ درگ 3 ووپوو

معایب ویپ درگ 3 ووپوو

جهت خرید پاد یکبار مصرف عمده با ما تماس بگیرید

خروج از نسخه موبایل