تنها خدمات کادر درمان نمی‌تواند پاسخگوی حل مشکلات کرونا باشد

اینترنشنال نیوز / بوشها: استاندار بوشهر گفت. “همه باید نسبت به سلامتی خود و در زمینه جامعه احساس مسئولیت کنند ، زیرا فقط خدمات کارکنان پزشکی نمی تواند پاسخگوی مشکلات کرونا باشد ، و همه باید همکاری کنند ، در این زمینه کار می کنند.”

عبدالکریم گراوند در گفتگو با خبرنگاران ، با اشاره به نقش مطبوعات در استان بوشهر در گزارش موفقیت در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت:

وی با اشاره به اینکه سخت ترین قله تاج گذاری در ایالت بوشهر در ماه های تابستان رخ داده است ، افزود: وی افزود: “در این فصل شاهد افزایش بیماری های قلبی عروقی ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در استان بوشهر بوده ایم كه باعث اضطراب مردم شده است.”

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پروتکل بهداشت در همه سطوح دستگاه های اجرایی رعایت می شود ، افزود: افتتاح پروژه ها در هفته دولت از طریق ویدئو کنفرانس حاصل شد ، در حالی که برگزاری جلسات غیر ضروری ممنوع است.

گراوند با بیان اینکه بوشهر از دو ماه گذشته در بیمارستان بستری در قلب و عروق به سر می برد ، خاطرنشان کرد: تعداد بستری ها و مرگ های ناشی از بیماری کرونا در بوشهر 30 درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافته است. و هدف کاهش 60 درصدی آن است که افراد بیشتری را مجبور به پیگیری سوابق بهداشتی می کنند.

این مقام ارشد دولت ایالت بوشهر با قدردانی از تلاش های کادر پزشکی ، جامعه پزشکی ، جبهه پرستاری و بهداشت ، گفت: “همکاری مردم با بخش عمومی و کارمندان پزشکی روند تاجگذاری را کاهش داده است ، که این همکاری مردم را برای محافظت از جامعه در برابر تاج گذاری افزایش می دهد.” تهیه کنید:

وی مشارکت و دلسوزی مردم را در زمینه مبارزه با تاج گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ارزیابی کرد ، یادآور شد. همکاری کنید و امتحان کنید.

استاندار بوشهر ماسک ها را ضروری دانست – تأکید کرد: فاصله های اجتماعی در برابر کرونا. زمستان پیش رو با زمستان سالهای گذشته متفاوت است ، مردم باید به سوابق بهداشتی توجه زیادی داشته باشند تا بتوانند آمار آلودگی ، بستری شدن و مرگ در منطقه را بدست آورند. بوته ها همچنان رو به زوال هستند.

عبدالکریم گراوند با اشاره به برنامه دو هفته محدودیت ، اجرای این برنامه از اول دسامبر ، گفت: برنامه عملیاتی “ممنوعیت ترافیک” در حال حاضر برای خارج شدن از وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد طی دو هفته طراحی شده است و در صورت همکاری افراد با Exit ، برخی از محدودیت ها برداشته می شود.

وی از اجرای یک برنامه جامع حکمرانی هوشمند در قالب هفت استراتژی خبر داد. فعال کردن نظارت بر سوابق بهداشتی ، آزمایش هدفمند سلطنت هوشمند برای تشخیص بیماری ، قرنطینه بیماران ، اختلال در آموزش ، اطلاعات و فرهنگ سازی تبلیغات انجام می شود. یکی از راهکارهای هفتگی برای یک برنامه جامع مدیریت هوشمند ، مقابله با بیماری عروق بیماری کرونا قلب است.

یک مقام ارشد در ایالت بوشهر از اجرای برنامه ردیابی هوشمند در بسیج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داده است. “گروههای مختلف در این پروژه کلیه برنامه های کنترل تاج را کنترل ، نظارت ، تشخیص ، کنترل و اجرا می کنند.”

گراوند با اشاره به توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در ایالت بوشهر گفت: “بخشی از سرمایه گذاری خارجی بوشهر در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی است و اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده است.”

وی سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما در ساخت مجتمع پتروشیمی در عسلویه را یکی از سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه این صنعت دانست و با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه های توسعه ، گفت: سدهای مختلفی در بوشهر وجود دارد که برخی از آنها امسال افتتاح شده اند. وارد منطقه می شود.

استاندار بوشهر از اختصاص 25 میلیارد درام به سد کلمه دشتستان خبر داد. امسال سد تکمیل و افتتاح خواهد شد که نقش مهمی در تأمین آب آشامیدنی مردم منطقه خواهد داشت.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه تمام سدها در ایالت فعال هستند ، افزود: سدهای خیز تنگستان و آهند آسالویه امسال به مرحله آبگیری و افتتاح می رسند و اعتبارات مزارع باگان و پلنگ تأمین شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تهیه برخی کالاها گفت: “تلاطم قیمت کالاها در بوشهر تحت تأثیر جو کشور و کمبودها در مناطق مختلف از جمله جایگذاری ارز قرار گرفته است که ناظران به خوبی با آن مقابله کرده اند.”

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی مانعی در اجرای برنامه های اقتصادی ایجاد نکرد ، افزود:

گراوند با اشاره به ساخت دو نیروگاه هسته ای در بوشهر گفت: “علی رغم رهبری سازمان انرژی اتمی ایران ، با وجود شرایط ویژه اقتصادی ، ساخت واحدهای دوم یا سوم نیروگاه هسته ای بوشهر قطع نشده است.”

وی خاطرنشان کرد: 80 میلیارد درام از مسیر منطقه ای بزرگراه دیرالزور ریاست جمهوری ، برنامه های شیرین سازی برای تأمین آب آشامیدنی ، تأمین اعتبار سدهای کوچک و بزرگ ، برنامه های پزشکی و بهداشتی اختصاص یافته است. “این پروژه ها یک روند است.” عملکرد خوبی دارد که طبق برنامه تعیین شده باز می شود.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل