توصیه های مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

بیشتر خانم ها به دلیل وجود لکه های صورت در هنگام خرید بهترین کرم لایه بردار پوست ، یکی از اصلی ترین مشکلات را دارند. معمولاً در دوران بزرگسالی ، زنان جوش هایی را تجربه می کنند که بعداً روی جوش ها عمل می کنند.

در این موارد بهترین انتخاب استفاده از کرم لایه برداری پوست است. کرمهای لایه برداری پوست را با از بین بردن لایه های بالا باعث جوان سازی و جوانسازی پوست می کنند و جوش ها نیز با از بین بردن لایه پوست ، با ایجاد پوستی صاف از بین می روند. بنابراین ، یکی از نیازهای اساسی خانمها خرید یک کرم لایه بردار مناسب است. البته لازم به ذکر است که می توانید بهترین متخصص پوست و مو در تهران یا ایران را انتخاب کرده و بهترین کرم لایه بردار پوست را انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار

اگر به دنبال بهترین کرم لایه برداری پوست هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید. هدف از این مقاله بررسی نکات مهمی است که پیشنهاد می کنیم خانم های عزیز به خرید کرم های لایه برداری توجه کنند تا بتوانند با توجه به شرایط پوستی خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

چرا پوست ما به یک قیچی نیاز دارد؟

دلیل نیاز پوست به اکسپلورور این است که پس از مدتی سلولهای مرده روی سطح پوست مستقر می شوند و سلولهای زنده باید تعویض شوند به طوری که لایه بردار سلولهای مرده را از روی پوست خارج می کند. به طوری که سلولهای زنده می توانند رشد کرده و پوست را جوان تر نشان دهند.

لایه برداری به روش های مختلفی انجام می شود ، ساده ترین روش استفاده از کرم لایه برداری است.

اگر احساس می کنید که پوست صورت شما نیاز به لایه برداری دارد ، به دنبال کرم لایه برداری مناسب باشید.

قبل از خرید کرم لایه برداری ، نوع پوست خود را می دانید.

برای انتخاب بهترین کرم لایه برداری برای پوست خود ، باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید مطابق با شرایط پوست خود کرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که می دانید همه محصولات زیبایی با توجه به نوع پوست طبقه بندی می شوند. کرم ضدعفونی کننده در انواع مختلفی متناسب با هر نوع پوستی در بازار موجود است.

پوست روغنی برای لایه برداری باید بداند:

اگر پوست شما روغنی است و می خواهید از لایه برداری استفاده کنید ، بهتر است از کرم لایه برداری بیش از یک بار در هفته استفاده نشود. از آنجا که استفاده بیش از حد از مواد لایه بردار می تواند باعث شود غدد چربی بر روی پوست شکل گرفته و آکنه را بدتر کند.

نحوه استفاده از پوست نرمال از کرم ضد عفونی کننده

اگر پوست نرمال دارید ، از یک کرم لایه بردار با یک دستمال مرطوب استفاده کنید و یک حوله را در کرم براق کننده خیس کنید و روی پوست بمالید. بهتر است حدود 10 ثانیه صورت را با خامه ماساژ دهید. با تشکر از این ، کرم ضد عفونی کننده اثر بهتری در پوست شما خواهد داشت.

پوست خشک و حساس هنگام لایه برداری باید بیشتر مراقب باشید.

با توجه به حساسیت بیشتر پوست خشک ، باید توجه بیشتری به لایه برداری شود. همچنین ، حتماً هنگام خرید لایه بردارها کرم هایی را انتخاب کنید که ضعیف تر باشند. زیرا پوست شما فقط باید سلولهای مرده را از سطح پوست خارج کند. هرگز فراموش نکنید که پوست خود را قبل از استفاده با مرطوب کننده خیس کنید و بعد می توانید از ماساژ دهنده های پوستی استفاده کنید.

وب پزشکان با بیش از هزار بازدید ماهانه به عنوان یکی از بهترین و پر بازدیدترین سایتهای تخصصی در زمینه لوازم آرایشی. سلامتی و زیبایی. کلیه مراجعه کنندگان به سایت پزشک علاقه مند به حوزه زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین در سایت پزشک برای پزشکان تبلیغات کنید. کلینیک های زیبایی و شرکت های پزشکی و زیبایی می توانند کاملاً مفید باشند.

انتخاب کرم برای پوست ترکیبی

پوست ترکیبی تا حدی روغنی و خشک است. این نوع پوست به صورت T شکل است به این معنی که پیشانی ، بینی و چانه پوست روغنی دارند اما مناطق دیگر مانند لب و اطراف چشم خشک هستند. بنابراین هنگام انتخاب یک کرم لایه بردار باید پوست روغنی و خشک مورد توجه قرار گیرد و کرم مناسب برای هر دو شرایط انتخاب شود.

توصیه می کنیم از مواد لایه برداری که بسیار لطیف هستند روی پوست ترکیبی مانند لایه بردار استفاده کنید. پس از استفاده از کرم ضدعفونی کننده ، خوب است که یک کرم تغذیه کننده را نیز روی پوست بمالید. زیرا پوست بعد از لایه برداری ، مواد مغذی را به خوبی جذب می کند.

انواع کرم های لایه برداری را بدانید.

قبل از خرید بهترین کرم ضد عفونی کننده ، بهتر است با انواع آن آشنا شوید ، بنابراین می توانید با توجه به شرایط پوست خود بهترین نوع کرم را انتخاب کنید. اما به طور کلی کرمهای لایه برداری به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول از ترکیبات محلول در چربی تشکیل شده و برای پوست های روغنی مناسب است ، دسته دوم محلول در آب است و برای پوست های خشک استفاده می شود. برخی از این لایه بردارها برای از بین بردن چین و چروک و برخی دیگر برای از بین بردن آکنه و جوش ها طراحی شده اند. بنابراین در نظر بگیرید که هدف شما لایه برداری و انتخاب کرم بر این اساس چیست.

استفاده از پوست های بسیار ضخیم هرگز توصیه نمی شود.

هرگز از پوست های بسیار ضخیم که غلظت بالایی دارند استفاده نکنید. دلیل این امر این است که چنین کرم هایی فقط در صورت نیاز توسط پزشک تجویز می شوند. بنابراین بهتر است وضعیت پوست خود را ارزیابی کنید تا یک لایه بردار انتخاب کرده و کرم را بر اساس قدرت یا ضعف کرم انتخاب کنید و همچنین مطابق نتیجه ای که می خواهید با یک خراشنده به دست آورید.

در روزهای اول ، لایه برداری و وضعیت پوست بدتر شده است

توجه داشته باشید که در چند روز اول استفاده از کرم لایه بردار ، پوست شما رو به وخامت می رود. اما نگران نباشید. ممکن است فکر کنید جوش ها و آکنه ها فقط در سطح بیرونی پوست قرار دارند ، اما حقیقت چیز دیگری است. در زیر پوست نیز آکنه وجود دارد. هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید و سطح بیرونی پوست شما بهبود می یابد ، سطح زیر جلدی پوست قابل رویت می شود و باعث آسیب به لایه زیر جلدی می شود که به سطح پوست می رسد و برای شما واضح است. اما فکر می کنید پوست شما بدتر می شود. این حالت طولانی نمی ماند و پس از یک دوره لایه برداری ، پوست شما به تدریج بهبود می یابد و در نهایت صاف و درخشنده می شود.

استفاده از کرم های لایه برداری محدود است.

پس از انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده و شروع به درمان ، باید بدانید که استفاده از آن محدود است. بنابراین ، اگر از کرم ضد عفونی کننده بیش از حد استفاده کنید ، پوست شما واکنش نشان خواهد داد و سلامتی آن به خطر می افتد.

بنابراین ، طبق شرایط پوست و توصیه پزشک باید از کرم ضد عفونی کننده استفاده کنید. به عنوان مثال ، برخی افراد استفاده از آن را یک بار در روز توصیه می کنند ، و برای برخی دیگر یک کرم ضد عفونی کننده یک بار در هفته کافی است.

قبل از استفاده از کرم لایه برداری ، باید بدانید:

حال اگر بهترین کرم ضد عفونی کننده را برای خود انتخاب کرده اید ، باید قبل از استفاده چند نکته را بدانید و کرم را به ترتیب استفاده کنید:

  • برای چند روز اول ، ابتدا کرم را روی ساعد خود امتحان کنید تا مطمئن شوید پوست شما بی پاسخ نیست.
  • بعد از انجام آزمایش ، خوابیدن به مقدار بسیار کمی روی صورت حساس تر باشد ، از کرم استفاده کنید.
  • و بعد ، اگر جواب ندهید ، می توانید از کرم بیشتری استفاده کنید.
  • هنگامی که از کرم ضد عفونی کننده استفاده می کنید ، پوست شما نازک تر و حساس تر می شود و باید بیشتر مراقب پوست خود باشید و کمتر در معرض نور خورشید باشید.
  • همچنین هنگام خروج از خانه حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

حرف آخر

از نظر زیبایی پوست بسیار زیباست. بنابراین ، شما باید به اندازه کافی مراقب باشید تا یک کرم لایه بردار انتخاب کرده و بهترین کرم لایه بردار پوست را برای حفظ زیبایی و شادابی چهره خود انتخاب کنید.

با تشکر از شما برای پیوستن به ما در این مقاله.

خروج از نسخه موبایل