تولید روزانه گاز غنی ایران به ۱۰۴۰ میلیون مترمکعب رسید

ساختمان

گفت در حال حاضر شرکت ملی نفت ایران روزانه یک میلیارد و 40 میلیون مترمکعب گاز از 23 میدان گازی کشور تولید می کند که تقریباً 980 میلیون مترمکعب آن برای توزیع در شبکه توزیع به شرکت ملی گاز تحویل می شود.

به گزارش ما، هرمز قلاوند در این باره اظهار نظر کرد. شرکت ملی نفت ایران افزون بر توردین نفت کیشور، بری تودین کیشرگهی کیشرگہہہ ایران استدراد، بری تودین کیشر کیشر.

او افزود. تمامی همکاران شرکت نفت ایران در حوزه های عملیاتی زمینی، سکوهای دریایی، بخش های ساختمانی، خدمات فنی و همچنین ادارات ستادی، شبانه روز در تلاش و کوشش هستند. در جبهه بعدی، همکاران شرکت ملی گاز وظیفه پالایش و توزیع بهینه گاز تولیدی شرکت ملی نفت ایران برای مصرف در موارد فوق را بر عهده دارند.

مدير منتدرة بر تعديل شركت ملي نفت ايران تصريح كرد. طی روزهای اخیر با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با تلاش کارکنان شرکت ملی نفت در مناطق نفت خیز جنوب، حدود 10 میلیون متر مکعب گاز مربوط به نیروگاه گاز و 1000 گاز مایع نیز به شبکه مصرف اضافه شدند.

نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز با وجود رکوردشکنی تولید

قلاوند اعلام کرد. تمامی شرکت های تولید گاز شرکت ملی نفت و گاز ایران اعم از شرکت نفت و گاز پارس، شرکت نفت مرکزی و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای رفاه مردم ایران در فصل زمستان حداکثر گاز تولید می کنند. و ما نیز منتظر آنها هستیم و سعی کنید در مصرف برق و گاز بهینه صرفه جویی و استفاده کنید.

پیام پایانی