اقتصادیکسب و کار جدید

تولید کننده جامبو بگ ، بیگ بگ | فروش کیسه جامبو یک تنی

چکیده مقاله:

افرادی که به دنبال تامین انواع جامبوبگ و یا خرید و فروش جامبوبگ جهت حمل محصولات و یا نگهداری آن‌ها در انبارهایشان هستند، بی‌تردید موارد مختلفی همچون کیفیت، توانایی تامین حجم بالا، سرعت عمل در تحویل سفارشات، قیمت مطلوب به نسبت ارزش محصول، داشتن تخصص در تولید و شناخت انواع کیسه جامبوبگ از طرف تولیدکننده را در نظر گرفته و بدان توجه می‌کنند.

خرید و فروش جامبوبگ هیناپک مهربانی مرجع اصلی جامبوبگ ایران، بزرگ‌ترین تولید کننده بیگ بگ، گونی، کیسه جامبوبگ و فروش جامبو دست دوم، بهترین کیفیت و قیمت خرید جامبوبگ صادراتی نو و دست دوم عمده جامبو بگ قیر یک تن و 2 تنی

هینا پک تولید کننده جامبوبگ مخصوص صادرات

مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت تولید کننده جامبوبگ با بیش از 4 دهه فعالیت تخصصی در صنعت جامبودوزی، و 3 برند فعال در سطح کشور توانایی تولید و تامین انواع جامبوبگ قیر، جامبوبگ سیمان، جامبوبگ مواد معدنی، جامبوبگ گندم و جو، جامبوبگ محصولات پتروشیمی و دیگر محصولات فله و پودری در سراسر کشور را داشته و علاوه بر آن کیسه جامبوبگ‌های تولیدی این مجموعه جهت حمل محصولات مختلف به بسیاری از کشورها صادر می‌شود.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

جهت دریافت مشاوره رایگان، رفع ابهامات، همکاری در فروش و یا خرید انواع جامبوبگ و بیگ بگ نو و دست دوم از مجموعه بزرگ پایدار کیسه بافت، می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

آشنایی با مباحث تخصصی در هر حوزه باعث می‌شود تا افراد فعال در آن حوزه راحت‌تر بتوانند به مقصود خود برسند. این مباحث می‌تواند شامل اطلاعات تحقیقاتی و علمی درباره یک محصول بوده و یا آمار و اطلاعات روز بازار در آن حوزه را در بر بگیرد.

ما در این مقاله (بزرگترین تولید کننده جامبو بگ) سعی داشته که اطلاعاتی تخصصی، مفید و کاربردی مرتبط با صنعت جامبودوزی در اختیار شما علاقه‌مندان عزیز قرار دهیم.

مدیران این شرکت شاید در ابتدا حتی تصوری از آینده و بازار  پیش‌ رو و استقبال صنایع مختلف از این محصول را نداشتند، که تا چه میزان این محصول می‌تواند در صنایع مختلف کاربردی باشد و یا اینکه بخواهند شاهد این موضوع باشند که مجموعه‌‌های بسیاری اقدام به تولید این نوع کیسه‌های کاربردی در سراسر جهان نمایند.

از همان سال‌های آغازین تولید کیسه جامبوبگ‌ تا کنون بسیاری از کارخانجات و تولیدکنندگان محصولات مختلف صنعتی، شیمیایی، غذایی، معدنی و دیگر محصولات فله پودری استفاده از انواع جامبوبگ را جهت حمل و نگهداری محصولاتشان در دستور کار خود قرار داده و از مزایای این محصول بهره‌مند شدند.

علاوه بر آن به دلیل کارایی و کیفیت قابل قبولی که این کیسه‌ها دارند، در بسیاری از مشاغل شاهد استفاده از انواع جامبوبگ و بیگ بگ دست دوم نیز هستیم.

با گذشت زمان و استفاده از این نوع کیسه‌ها در بسیاری از صنایع و آشنایی با کاربردهای فراوان آن، بسیاری از کشورها جهت تولید این نوع کیسه‌ها اقدام کرده و به همین منظور در دهه 90 میلادی یعنی از سال ۱۹۹۸ به بعد تولید این نوع کیسه‌ها در منطقه خاورمیانه از جمله ایران آغاز شد.

 

جامبوبگ به انگلیسی

کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ (Jumbo bag or Big bag ) در انگلیسی به معنای کیسه بزرگ و جادار معنا شده است، در زبان فارسی نیز این کیسه‌ها بیشتر با نام جامبو بگ شناخته می‌شوند.

 

جامبوبگ به عربی

در زبان عربی این کیسه‌های بزرگ و حجیم (Jumbo bag)  را با نام‌ حقیبه جامبو، اکیاس السائبه و یا الصین اکیاس می‌شناسند، که معادل فارسی این کلمات عباراتی همچون جامبو کیسه، کیسه‌های فله و کیف‌های چینی بزرگ می‌باشد.

 

دیگر نام‌های جامبو بگ

جهت حمل محصولات مختلف فله و پودری با وزن‌های مختلف تا 2000 کیلوگرم از کیسه‌های حجیم و بزرگی استفاده می‌کنند که به طور معمول با نام جامبوبگ در بازار شناخته شده. البته این کیسه‌ها را با نام‌های دیگری همچون بیگ بگ، بافل بگ، کیسه‌های حجیم بزرگ، غراره، جامبو کیسه، اسلینگ بگ، کیسه‌های انبوه، جامبو، کیسه‌های FIBC و … در بازار میشناسند و نام‌گذاری می‌کنند.

 

تولید کننده جامبو بگ یا کارخانه جامبو

کارخانجات بسیاری در لیست تولیدکنندگان کیسه جامبوبگ در ایران وجود دارند، ولی تعداد شرکت‌های تولید کننده جامبوبگ صادراتی بسیار محدود می‌باشد، زیرا در سال‌های اخیر تولید این نوع کیسه‌ها به دلیل تنوع محصولات و حضور شرکت‌های خارجی به عنوان رقیب در بازار، به یک تخصص تبدیل شده و شناخت نیاز بازار و همچنین آشنایی با مواد اولیه مورد نیاز در این صنعت برای تولید کنندگان بسیار مهم می‌باشد.

اگر به دنبال بهترین تولید کننده جامبوبگ و بیگ بگ در سطح کشور هستید، می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید تا علاوه بر رفع ابهامات و دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید انواع کیسه جامبوبگ مورد نیاز خود، با محصولات صادراتی شرکت پایدار کیسه بافت نیز آشنا شوید.

جامبوبگ ولو دار (Jumbo bag with valve)

یکی از انواع کیسه جامبوبگ‌ها که مورد استقبال و استفاده بسیاری از صنایع و کارخانجات نیز قرار گرفته جامبوبگ ولودار می‌باشد. همانطور که می‌دانید علت نام‌گذاری این نوع جامبوبگ داشتن خروجی قیفی شکل آن می‌باشد که همچون شیر تخلیه عمل کرده و کار تخلیه محصول داخل داخل کیسه را برای مشتری بسیار آسان می‌کند.

کیسه جامبوبگ ولو دار و یا قیف دار به دلیل کاربرد و مزایای بسیاری که دارد، در حمل و نگهداری محصولات پودری و فله مختلف در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت پایدار کیسه بافت یکی از معدود کارخانه‌هایی بوده که انواع جامبوبگ ولو دار را به صورت تخصصی در تیراژ عمده جهت مصارف داخلی و صادراتی تولید می‌کند.

خرید جامبوبگ مستقیم از کارخانه

ترویج استفاده از انواع مختلف کیسه جامبوبگ‌ها در بسیاری در مشاغل و صنایع باعث شده تا افراد مختلف به خرید و فروش این نوع کیسه‌ها روی بیاورند، و همین امر خود سبب می‌شود تا خریداران به سختی با تولیدکنندگان اصلی این نوع محصولات ارتباط بگیرند.

برقراری ارتباط میان مشاوران و کارشناسان کارخانه جامبو دوزی پایدار کیسه بافت با مشتریان نه تنها این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید انواع مختلف کیسه جامبوبگ را به طور مستقیم از کارخانه خرید کنید، بلکه با توجه با درخواست‌های مشتریان، ما نیز با نیاز بازار آشنا شده و برای ایجاد تنوع در محصولات و همچنین بالا بردن سطح کیفی محصولاتمان تلاش می‌کنیم، که این موضوع برای مدیران مجموعه بسیار ارزشمند می‌باشد.

جهت خرید انواع کیسه جامبوبگ از کارخانه تولیدکننده جامبوبگ به طور مستقیم و بدون واسطه می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط بوده و یا به سایت شرکت پایدار کیسه بافت به آدرس اینترنتی www.hinapack.ir مراجعه کنید.

فروش جامبوبگ و بیگ بگ

برخی از تولیدکنندگان جامبو بگ به منظور داشتن سهم بیشتری از بازار و یا فقط فروش به قیمت محصولاتشان با شرکت‌ها و افراد زیادی ارتباط می‌گیرند تا شاید بتوانند فروشی بهتر و آسان‌تر را تجربه کنند، که این موضوع امری بدیهی بوده و صرفا برخی از همکاران تمایل دارند تا بر روی کیفیت محصولات تولیدی خود تمرکز داشته باشند.

شرکت پایدار کیسه بافت نه تنها تولیدکننده جامبوبگ و بیگ بگ با کیفیت صادراتی بوده بلکه این توانایی را دارد تا محصولات دیگر همکاران در این حوزه را نیز در بازارهای مختلف عرضه کرده و به فروش برساند. تولید محصولات با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی سبب شده تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را در نقاط مختلف جهان جلب کرده و سفارشاتی بیشتر از توان تولیدی‌مان داشته باشیم و در برخی از مواقع با کمبود ظرفیت تولید مواجه شویم.

جهت ارتباط با شرکت پایدار کیسه بافت و دریافت مشاوره در زمینه فروش انواع جامبوبگ و بیگ بگ می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

قیمت جامبوبگ در تهران، شیراز، اصفهان، کرمانشاه

قیمت‌گذاری در هر حوزه و در رابطه با هر محصول همواره تولیدکنندگان و فروشندگان آن محصول را دچار چالش‌هایی می‌کند که بعضا باعث ایجاد اختلافاتی در میان مشتری و فروشنده نیز می‌شود.

برای مثال قیمت مواد اولیه در تولید پارچه کیسه جامبوبگ که قیمت آن ثابت نبوده و همواره با نوسانی نسبی بر روی تابلوی بورس عرضه می‌شود، بالطبع تولیدکننده کیسه جامبوبگ در این قیمت‌گذاری دخیل نیست و مواد اولیه مورد نیاز خود را در هر ماه با قیمتی متفاوت خریداری می‌کند.

به عناوین زیر دقت کنید:

قیمت فروش کیسه جامبوبگ در زنجان

قیمت خرید کیسه جامبو در مشهد

خرید کیسه جامبو بگ در تهران

قیمت خرید کیسه جامبو بگ در قم

فروش کیسه جامبوبگ در شیراز

تولیدکننده جامبوبگ قیر و سیمان

خرید و قیمت کیسه جامبوبگ اصفهان

خرید و فروش انواع جامبو بگ در کرمانشاه

قیمت کیسه جامبوبگ در اراک

قیمت خرید کیسه جامبوبگ در کرج

خرید کیسه جامبو در بندرعباس

قیمت خرید و فروش جامبوبگ در اهواز

قیمت روز کیسه جامبوبگ در تبریز

خرید کیسه جامبوبگ و فروش در شهرری

فروش عمده جامبوبگ در کرمان

قیمت تولیدکننده جامبوبگ در همدان

فروش کیسه جامبو در یاسوج

قیمت روز جامبوبگ در قزوین

تولید کننده جامبو بگ در رشت

فروش کیسه جامبوبگ در کیش

چرا باید در هر نقطه از کشور جامبوبگ را با قیمتی متفاوت خرید کرد؟ به نظر شما چه عواملی در قیمت جامبوبگ تاثیرگذار هستند؟ علت تفاوت قیمت کیسه جامبوبگ در شهرهای مختلف چیست؟ در کدام شهرها می‌توان کیسه جامبوبگ را با قیمت مناسب‌تری خریداری کرد؟ بهترین تولیدکننده جامبوبگ کدام شرکت است؟ چگونه می‌توان انواع جامبو بگ را با قیمت عمده تهیه کرد؟ جامبوبگ‌ها در چه مواردی با یکدیگر تفاوت دارند؟

جهت اطلاع از قیمت انواع جامبوبگ و بیگ بگ و دریافت مشاوره در زمینه خرید کیسه جامبوبگ‌هایی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

بهترین تولیدکننده جامبو بگ

زمانی که پس از گذشت چند روز از تحویل سفارشات مشتریان نسبت به کیفیت کیسه جامبوبگ‌ها از آن‌ها نظرسنجی و یا سوال می‌کنیم، خوشبختانه با رضایت کامل این عزیزان رو به رو می‌شویم. کیفیت، ابعاد استاندارد، سهولت استفاده از کیسه‌ها و قیمت مناسب و مقرون به صرفه کیسه جامبوبگ‌های پایدار کیسه بافت و همچنین تحویل در موعد مقرر سفارشات، از جمله دلایل رضایت مشتریان از شرکت تولیدی پایدار کیسه بافت می‌باشد.

بهترین تولیدکننده جامبوبگ

شرکت پایدار کیسه بافت علاوه بر دریافت جوایز متعدد، دریافت گواهینامه و لوح سپاس تولیدکننده نمونه در سال‌های مختلف، توانسته رضایت مشتریان خود در داخل و خارج از کشور را نیز کسب کند، و همواره بر این افتخارات ببالد. زمانی که با عنوان بهترین تولید کننده جامبوبگ از شرکت پایدار کیسه بافت یاد می‌کنیم، تنها یک شعار نبوده و محصولات تولیدی داخلی و صادراتی این کارخانه گواه این ادعا می‌باشد.

کارخانه جامبودوزی پایدار کیسه بافت فعال در زمینه تولید انواع جامبوبگ، بیگ بگ، پالت بگ و انواع کیسه‌های حجیم در ابعاد استاندارد و تخصصی و همچنین با تحمل وزن 300 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم می‌باشد. همانطور که گفتیم تولیدات این کارخانه فقط مختص داخل کشور نبوده و بسیاری از شرکت‌های خارجی نیز مشتری شرکت پایدار کیسه بافت می‌باشند.

 

جامبوبگ صادراتی

در همه‌ی کشورها تولید محصولات مختلف با توجه به استانداردهای تعریف شده در آن کشور برای آن محصول صورت می‌پذیرد. برای برخی از محصولات استانداردی تعریف می‌کنند تا شرکت‌هایی که در آن حوزه فعالیت دارند با کسب گواهینامه‌های لازمه جهت تولید آن محصول و پیاده‌سازی قوانین آن در خط تولید و کیفیت محصولات تولیدی خود بتوانند محصول نهایی را علاوه بر عرضه در بازار کشور خود، در دیگر کشورها نیز ارائه کرده و صادر کنند.

 

در صنعت جامبودوزی نیز استانداردهایی وجود دارد که رعایت قوانین وضع شده در آن می‌تواند این امکان را به شرکت‌های تولیدی دهد تا بتوانند محصولات خود را در بازارهای جهانی ارائه کنند.

شرکت پایدار کیسه بافت این اطمینان را به مشتریان عزیزی که به تازگی قصد شروع همکاری و خرید انواع کیسه جامبوبگ صادراتی را از این کارخانه دارند می‌دهد که تمامی محصولات تولیدی پایدار کیسه بافت از لحاظ کیفیت و ابعاد استاندارد بوده و نیازی به هزینه بیشتر جهت تولید محصولی با مشخصات کیفی و ظاهری خاص جهت حمل حجم استاندارد یک محصول صادراتی ندارند.

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه انتخاب کیسه جامبوبگ صادراتی متناسب با محصول خود را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید، تا علاوه بر رفع سوالات و ابهامات خود با دیگر محصولات ما نیز آشنا شوید.

 

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.