اقتصادی

توییتر مشتری خدمات وب آمازون شد

توییتر از Amazon Web Services برای تکمیل قدرت محاسباتی خود برای پاسخگویی به حجم عظیمی از پیام های ارسال شده در این شبکه اجتماعی استفاده می کند.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، مدت هاست که توییتر برای ذخیره و نمایش متون ، عکس ها و فیلم های ارسال شده در این شبکه اجتماعی به مراکز داده خود اعتماد کرده است. اما اکنون ، طی توافقی چند ساله ، توییتر از برنامه های وب آمازون (AWS) ، زیرساخت های ابری جهانی ، برای برنامه ریزی در سیستم عامل خود استفاده می کند.

با روند رو به رشد شرکت ها که به جای هزینه در سرورهای داخلی و مراکز داده های شخصی ، به خدمات رایانش ابری روی آورده اند ، خدمات وب آمازون در صف مقدم رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل قرار دارد و قول رشد سریع را می دهد یا قابلیت های سرور شرکتی را کاهش دهید. آنها مشتری های بزرگ را متناسب با نیازهای خود جذب می کنند. برخی از مشتریان مشهور سرویس های وب آمازون ، استارتاپ های شناخته شده ای مانند Netflix و Airbnb هستند.

در سال های اخیر ، توییتر انتقال برخی از فناوری های خود به سرویس های ابری را آغاز کرده است و طبق قراردادی که در سال 2018 امضا شده ، برخی از داده های گسترده خود را به Google منتقل کرده است.

توییتر اعلام کرده است که همکاری با Amazon Cloud Services با استفاده از مراکز داده واقع در نزدیکی مکان افراد ، عملکرد محصولات این شرکت را بهبود می بخشد. پاراگ آگراوال ، مدیر ارشد فناوری توییتر ، گفت: “توییتر همچنین می تواند با استفاده از خدمات آمازون ویژگی های سریع تری را ارائه دهد.”

مت گراهامن ، مدیر فروش و بازاریابی خدمات وب آمازون ، در مصاحبه با بلومبرگ گفت: “در پشت صحنه ، توییتر سالهاست که مشتری آمازون است.” افزایش اعتماد به خدمات ابری توییتر به صرفه جویی در شرکت کمک کرده است ، به طراحان این امکان را می دهد که روی محصولات دیگر کار کنند و شرکت شبکه های اجتماعی می توانند در مناطق مرکز داده با سرعت بیشتری رشد کنند.

انتهای پیام: