بین الملل

جزئیات بسته افتتاحی امید و افتخار/ تعدیل ترافیک بافت جنوبی حرم سیدالکریم

امروز انجام می‌شود؛

جزئیات بسته افتتاحی امید و افتخار  تعدیل ترافیک بافت جنوبی حرم سیدالکریم

صبح امروز در قالب پویش امید و افتخار قرار است معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسیرهای دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم را افتتاح کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، افتتاح مسیرهای دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ماشین‌آلات سنگین عمرانی در یکصد و شانزدهمین پویش شنبه های امید و افتخار انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، هزینه این پروژه 121 میلیارد تومان بوده است، با افتتاح این مسیر کاهش 705 کیلومتری پیمایش‌های اضافی و تعدیل بار ترافیکی بافت جنوبی حرم مطهر را شاهد خواهیم بود.

ی

این گزارش اضافه می‌کند، در راستای نوسازی ماشین آلات سنگین همچنین الحاق 20 دستگاه تریلر صفر کیلومتر به ناوگان ماشین آلات امروز با هدف حمل مصالح به منظور تولید و توزیع آسفالت برای پایتخت در این پویش انجام خواهد شد. هزینه این پروژه نیز 141 میلیارد تومان شده است.

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.