جشنواره هنرهای تجسمی جوانان برترین‌هایش را شناخت

جشنواره | هنر | هنرهای تجسمی

سی‌ویکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان پس از رقابت سه روزه کارگاهی، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش اینترنشنال نیوز، سی‌ و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری مینا صدری در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری، هنر سرامیک و رسانه‌های هنری جدید، به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شد.

این رویداد هنری ملی به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برپا شد و جمعه ۲۳ شهریور با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت‌ها در رشته خوشنویسی «متین اعتباریان» برگزیده شد و از «محمدمهدی رضایی‌خواه»، «محمدتقی محمدزاده خواه» قدردانی به عمل آمد.
همچنین «محمد راعی» برگزیده بخش کاریکاتور شد و «ساعد ضیایی» مورد قدردانی قرار گرفت.
بر اساس رای هیات داوران، در رشته مجسمه‌سازی «ریحانه قائینی یحیی آبادی» توانست عنوان برگزیده این بخش را از آن خود کند و از «امیرحسین آقایی» نیز در این رشته قدردانی به عمل آمد.
در رشته هنرهای رسانه‌ای جدید «محمدمهدی فروغی» و «محسن ظهوریان» شایسته قدردانی شناخته شدند و بنا بر رای هیات داوران از «مهتاب حاجی باقری»، «حانیه معروفی» و «فاطمه سادات ابراهیم‌زاده» در رشته سرامیک قدردانی به عمل آمد.
در رشته نگارگری «حدیثه دوستی» عنوان برگزیده رشته نگارگری را از آن خود کرد و «فائزه حیدری» و «فاطمه قاسمی» شایسته قدردانی شناخته شدند.
هیات داوران در رشته نقاشی «تارا لک» را به عنوان برگزیده انتخاب کرد و از «کوثر سابقی‌نژاد» و «فاطمه صباغی» قددرانی به عمل آمد.
در بخش طراحی نیز «علی توسلی» موفق شد به عنوان برگزیده معرفی شود و «هانیه دری دولت آبادی» و «کیمیا پاکار» نیز شایسته قدردانی شناخته شدند.
«محمدرضا زین‌الدینی» در رشته تصویرسازی توانست عنوان برگزیده را به دست آورد و «زهرا فیض‌آبادی» و «پارسا توانایی» نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.
هیات داوران در رشته گرافیک «ایمان تقوایی» را به عنوان هنرمند برگزیده معرفی کرد و «کمیل حسن‌زاده» و «آیسا فخاری» شایسته قدردانی شناخته شدند.
در رشته عکاسی «فاطمه فیاض» برگزیده این بخش شد و از «ابوالفضل محمودی» و «محمدعلی فربود» قدردانی به عمل آمد.
شورای سیاست‌گذاری نیز از «محمد عزیزی» در رشته مجسمه‌سازی به صورت ویژه قدردانی کرد.

این رویداد ملی که با حضور ۱۷۴ هنرمند از ۱۹ شهریورماه جاری در ۱۱ رشته هنری در دانشکده هنر بجنورد فعالیت خود را آغاز کرد، پس از سه روز تولید اثر و بررسی آثار از سوی داوران عصر امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل