بین الملل

حماس: غزه در وحشیانه‌ترین جنگ تاریخ معاصر می‌سوزد

حماس | غزه

یکی از رهبران جنبش حماس گفت که غزه در وحشیانه‌ترین جنگ تاریخ معاصر می‌سوزد و دست زدن برای مقاومت کفایت نمی‌کند.

به گزارش اینترنشنال نیوز، «سامی ابوزهری» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که غزه در وحشیانه ترین جنگ تاریخ معاصر می‌سوزد و دست زدن برای مقاومت کفایت نمی‌کند، بلکه همه فرزندان امت قبل از اینکه زمان از دست برود، باید وارد عمل شده و دست به کاری بزنند.

ابوزهری اظهار داشت: امت اسلامی در مقابل ائتلاف گسترده غربی‌ها و مزدوران در هر مکان و فرو ریختن چند تن مواد منفجره بر سر مردم غزه در هر ساعت، باید به جای اشک ریختن، خون بدهند و دشمنان در هر مکانی بهای جنایات خود را پس بدهند.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که کمک‌رسانی به خان یونس به سبب شدت حملات و بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

استفان دوجاریک اظهار داشت که روز گذشته کمک‌های محدودی به استان رفح ارسال شد.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی اینترنت و شبکه‌های ارتباطی در جنوب نوار غزه به ویژه شهر خان یونس را به طور کامل قطع کرده است.

همزمان با قطع شدن اینترنت، حملات وحشیانه و بی‌سابقه‌ای در خان یونس در حال انجام است.

تنها طی ساعات اخیر صدها نقطه در شهر خان یونس بمباران شده است.

انتهای پیام

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.